Мобільна версія сайту Головна сторінка » Новини » Місто і регіон » Дорога, що з’єднала села і райони

Дорога, що з’єднала села і райони

Лісова дорога має господарське і соціальне значення. У «Ніжинському лісовому господарстві» завершили довгостроковий проект – будівництво дороги «Браниця-Козари». Шляхове сполучення пробивали через ліс із перервами впродовж 2012-2017-го років. За словами директора підприємства Юрія Болоховця, лісова дорога з’єднала села двох суміжних районів – Носівського та Бобровицького. Загальна протяжність шляхової артерії - 9 кілометрів.

В Іржавському лісництві ДП «Ніжинське лісове господарство» завершили будівництво лісової дороги. Вона з’єднала два сусідніх села суміжних районів – Браницю (Бобровицього району) та Козари (Носівщина).



«Протяжність третього етапу лісового шляху склала 1163 метри», – пояснює головний механік ДП «Ніжинське лісове господарство» Павло Помазан.

Будівництво лісового шляху здійснили відповідно до робочого проекту. Це останній етап у спорудженні транспортної жилки, загальна протяжність якої тепер складає 9 кілометрів.

«Проект замовляли на держпідприємстві «Укрдіпродор», – продовжує Павло Помазан. – Вартість заключного етапу гілки «Браниця-Козари» склала дещо менше одного мільйона гривень, якщо бути точним – 986 тисяч гривень. Це дорога господарського призначення з поліпшеним ґрунто-щебневим покриттям».



Крім того, протягом 2014-2015 років лісівниками збудовано 8,6 кілометра лісогосподарської дороги, яка з’єднала село Кобижча на Бобровиччині та Козари Носівського району.

Головний лісничий державного підприємства Володимир Костирко зізнається: «Потреба будівництва лісових шляхів виникла як альтернатива існуючим дорожнім розв’язкам. Аби потрапити з одного сусіднього села в інше, раніше треба було об’їжджати кількадесят кілометрів. Нині ж все значно простіше».

«Дорогу, окрім технологічних лісогосподарських потреб, використовують і для оперативності реагування на можливі лісові пожежі, – каже головний лісничий. – Нею активно користуються селяни. Вона стала важливим елементом інфраструктури між населеними пунктами».

Лісові дороги вже давно перестали бути лише засобом для полегшення та здешевлення умов вивезення деревини з лісових масивів, протипожежним та лісоохоронним фактором - вони відіграють особливу соціальну роль.

Незважаючи на власні проблеми та нагальні питання, лісівники продовжують приділяти чимало уваги реалізації соціальних проектів.

Директор державного підприємства «Ніжинське лісове господарство» Юрій Болоховець наголошує: «При виборі місця будівництва транспортної жилки ми взяли за мету збудувати дорогу не лише з лісогосподарською метою. Ми також виходили з соціальної функції шляху, адже поруч із лісом живуть люди».



Крім того, що державні лісогосподарські підприємства будують лісові дороги власним коштом, на їхні плечі також лягає зобов’язання утримувати їх у належному стані. І з цим ніжинські лісівники також чудово справляються.

Вони переконані: дорога відіграє ще й чималу роль у транспортному сполученні громад. Тож саме лісова дорога стає справжнім порятунком для людей.

Віталій Назаренко, "Чернігівщина" №41 (650) від 12 жовтня 2017

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: лісова дорога, будівництво дороги «Браниця-Козари», ДП «Ніжинське лісове господарство», Віталій Назаренко, "Чернігівщина"

Додати в: