Бруньки завоювали російський ринок
За даними дослідженя, проведеного незалежною російською компанією “Бізнес Аналітика - роздрібний аудит", ТМ “Союз-Віктан на березових бруньках” стала лідером серед російських особливих напоїв. Такі дані отримані в результаті чергової хвилі роздрібного аудиту, проведеного у вересні-жовтні 2005 року.
Регулярний роздрібний аудит (дослідження місць продажу) проводиться в містах Росії, що налічують понад 100 тисяч населення. Дослідження враховують, наскільки часто можна зустріти продукт в різноманітних торговельних точках (від великих мережевих супермаркетів до невеликих продуктових магазинів), обсяги продажу напою, а також відсоток покупців, які після першого придбання продукту стали його прихильниками. Результати підтвердили лідерство за всіма вищенаведёними показниками ТМ “Союз-Віктан на березових бруньках”.
Ідея виробництва “На березових бруньках” є авторською розробкою компанії “Союз-Віктан", оригінальна рецептура напою захищена патентами. Особливістю є те, що вона виробляється на основі зернового спирту “Люкс” з додаванням ароматних спиртів, настояних на бруньках берези та на лікувальних травах звіробою та кмину. М’який та ненав’язливий аромат було по-ціновано не лише покупцями у більш ніж 40 країнах світу, а й найприскі-пливішими міжнародними дегустатораК/іи.
У грудні 2005 року чиказький “Інститут тестування напоїв” (Beverage Testing Institute) присудив ТМ “Союз-Віктан на березових бруньках" золоту медаль за якість та смак напою і надав їй І звання “Найкраща купівля”.
«Гарт» №6 (2338) від 9 лютого 2006
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.




