Мобильная версия сайта Главная страница » Блоги » читанка » Експеримент визнати невдалим

Експеримент визнати невдалим

12 Июня 2008 10:42   Просмотров: 2593
Метки: транспорт, тролейбуси
Два тижні тролейбуси по маршруту №6 безпритульні - діє експеримент ЧТУ під кодовою назвою "сам собі кондуктор". Не знаю, які фінансові наслідки від такого нововведення для транспортників (а саме за цим критирієм, я впевнений, буде визначатися успішність/неуспішніть), а от для пасажирів лише мінуси.
Якщо раніше всі скаржилися на дебелих кондукторів, які в час пік штовхали всіх в салоні, то тепер негативна енергетика спрямована на собіподібних - таких же пасажирів. Вже зараз можу впеснено сказати: в разі якщо ЧТУ влаштує популярне останніми роками SMS-голосування щодо реакції пасажирівна експеримент, то більшість проголосує проти.
Вийшло як завжди: хотіли як краще... і далі за текстом. Зкопіювати Гомель не вдалося, і причин тому принаймні п'ять .
1. тролейбуси там ходять значно щільніше, великих перерв між ними в русі нема, а тому і давок нема. Можна спокійно пройти по салону нікого не турбуючи до кабіни водія і повернутися назад.
2. салон гомельських тролейбусів значно ширше, середній майданчик без сидінь (як задній), що сприяє... див пункт 1
3. вартість проїзду на наші гроші -1,5 грн. Пенсіонери оплачують з грудня 2007 року повну вартість проїзду (до того також не їздили безкоштовно - платили півціни, тобто 75 копійок). Отже не перевантажують вони транспорт.
4. кабіна водія в тролейбусах не ізольована від пасажирів, як у нас. Тому в гомельських тролейбусах не доводиться просовувати голову в кабіну і штовхатися з іншими покупцями.
5. на кожній зупинці гомельський водій затримується на 30-40 секунд, щоб продати квитки пасажирам. Наші ж "економлять" на стоянці. а потім їдуть на мінімальній швидкості, однією рукою тримаючи кермо, а іншою - видаючи квитки і решту. Виходить значно довше.
Тому спочатку треба купити нові тролейбуси, навчити елементарним нормам безпеки водіїв, вирішити питання з пільгами (як мінімум, контролювати 15-поїздковий ліміт на місяць для пенсіонерів), забезпечити продаж квитків на зупинках, а вже потім експериментувати.
Добавить в: