Наступає чергове покращення
11 Мая 2012 08:14
Просмотров: 5365
Метки: потвори, партія рулонів, укрзалізниця, "йдіть в жопу зі своєю партією районів"
Метки: потвори, партія рулонів, укрзалізниця, "йдіть в жопу зі своєю партією районів"
З 27 травня в Україні пасажирські потяги будуть рухатися за новим розкладом.
Ось два приклади "покращення" від партії рулонів.
1. Я з родиною регулярно (двічі на рік - точно) катаюся до Львова. Родичі дружини так само регулярно приїздять до нас.
Вибір потягів задовольняв повністю - ми навіть вагони Чернігів-Львів (з жахливими оксамитово-велюровими фіранками і сидіннями, на яких чудово збирається пилюка) ігнорували.
Вибір переважно відбувався між трьома потягами: експрес №169 (з Києва о 17.00 - у Львові о 23.30) і два пасажирські (№№91 і 97), які вирушали зі столиці пізно ввечері і прибували до Львова рано вранці.
З 27 травня експрес відміняють, потяг №97 – теж, а 91-й буде замість 8 годин (22.15 – 6.30) буде їхати 10 (15.40-4.52). Тобто раніше люди могли після роботи виїхати, а вранці приїхати, а тепер мусять відпрошуватися з роботи і потім кілька годин ночувати на львівському вокзалі. В яку частину тіла керівництву Укрзалізниці прийшла така думка?
Натомість вводиться Хюндаївський експрес, який на відміну від №69 їде не 6,5, а 5 годин. За таку економію в 1,5 години доведеться за квиток платити в 2,5 рази більше, ніж раніше.
В експресі ми їхали за 90 з чимось гривень в 2 класі. Тепер ціни будуть коливатися між 200 і 250 гривнями. Правда, покращилося все.
2. Така ж ситуація і на інших напрямках з великю кількістю пасажирів (тобто там, де можна відхопити бабла побільше).
Наведу приклад одного з харківських дописувачів. Раніше одноденне відрядження в Київ займало у нього мінімум часу: виїзд пізно ввечері, прибуття за півтори години до початку робочого дня, виїзд в зворотному напрямку наприкінці робочого дня.
Тепер для того, аби встигнути на ранкову зустріч в Києві йому доводиться вирушати вдень напередодні, приїздити в Київ пізно ввечері, вирішувати питання щодо ночівлі (хто знає, скільки коштує номер в недорогих київських готелях?). За приблизними підрахунками (дорожчі квитки і ночівля) 1 робочий день в Києві людині обійдеться в 5-6 разів дорожче, ніж раніше.
Правда ж, все покращилося?!
Ось два приклади "покращення" від партії рулонів.
1. Я з родиною регулярно (двічі на рік - точно) катаюся до Львова. Родичі дружини так само регулярно приїздять до нас.
Вибір потягів задовольняв повністю - ми навіть вагони Чернігів-Львів (з жахливими оксамитово-велюровими фіранками і сидіннями, на яких чудово збирається пилюка) ігнорували.
Вибір переважно відбувався між трьома потягами: експрес №169 (з Києва о 17.00 - у Львові о 23.30) і два пасажирські (№№91 і 97), які вирушали зі столиці пізно ввечері і прибували до Львова рано вранці.
З 27 травня експрес відміняють, потяг №97 – теж, а 91-й буде замість 8 годин (22.15 – 6.30) буде їхати 10 (15.40-4.52). Тобто раніше люди могли після роботи виїхати, а вранці приїхати, а тепер мусять відпрошуватися з роботи і потім кілька годин ночувати на львівському вокзалі. В яку частину тіла керівництву Укрзалізниці прийшла така думка?
Натомість вводиться Хюндаївський експрес, який на відміну від №69 їде не 6,5, а 5 годин. За таку економію в 1,5 години доведеться за квиток платити в 2,5 рази більше, ніж раніше.
В експресі ми їхали за 90 з чимось гривень в 2 класі. Тепер ціни будуть коливатися між 200 і 250 гривнями. Правда, покращилося все.
2. Така ж ситуація і на інших напрямках з великю кількістю пасажирів (тобто там, де можна відхопити бабла побільше).
Наведу приклад одного з харківських дописувачів. Раніше одноденне відрядження в Київ займало у нього мінімум часу: виїзд пізно ввечері, прибуття за півтори години до початку робочого дня, виїзд в зворотному напрямку наприкінці робочого дня.
Тепер для того, аби встигнути на ранкову зустріч в Києві йому доводиться вирушати вдень напередодні, приїздити в Київ пізно ввечері, вирішувати питання щодо ночівлі (хто знає, скільки коштує номер в недорогих київських готелях?). За приблизними підрахунками (дорожчі квитки і ночівля) 1 робочий день в Києві людині обійдеться в 5-6 разів дорожче, ніж раніше.
Правда ж, все покращилося?!