Як змусити Соколова і Кухаря виконувати Закон України
7 Февраля 2015 08:33
Просмотров: 6687
Метки: соколов, кухар, публічна інформація, уповноважена вр україни з прав людини, чернігівська громада
Метки: соколов, кухар, публічна інформація, уповноважена вр україни з прав людини, чернігівська громада
13 січня цього року Закону України "Про доступ до публічної інформації", котрий однозначно можна віднести до позитивної частини спадку біглого президента Януковича, виповнилось 4 роки. Завдяки прийняттю цього Закону громадськість нарешті отримала дуже гарний і дієвий, поміж інших, інструмент для контролю влади та знахабнілих чиновників.
Звісно, не всі органи державної влади та місцевого самоврядування і їх чиновники зраділи такому нововведенню, і досі трапляються доволі непоодинокі випадки приховування інформації, котру приховують або формальними відписками, або відповідями не по суті запитів, а деякі органи і чиновники прикривають свої оборудки Законом «Про захист персональних даних» або наданням інформації статусу службової чи конфіденційної.
Саме Законом «Про захист персональних даних» прикриває, інколи незаконну, роздачу землі, Чернігівська міська рада. І цим же Законом, виконавчий комітет прикриває від громади різноманітні будівельні оборудки на території міста, про котрі люди дізнаються вже після зведення парканів біля їхніх будинків, хоча незрозуміло які персональні дані захищає виконавчий комітет, якщо містобудівні умови видаються юридичним особам і у нас за Законом уся містобудівна документація має бути відкритою. Майже на усіх сайтах обласних центрів України можна знайти містобудівну документацію, наприклад:
Генеральний план Полтави
Генеральний план Луцька
Генеральний план Херсону
Генеральний план Харкова
Генеральний план Ужгорода
Але генерального плану м. Чернігова ви не знайдете на сайті міської ради (є лише зменшений варіант на сайті інституту «Діпромісто»), бо наш генеральний план – це особливо секретний документ і відкрити його громаді – зась. Ну і справді навіщо його відкривати, якщо на його таємничості можна підзаробити.
Те саме і земельними рішеннями: щоб дізнатися кому, навіщо і на яких умовах роздається особливо цінна спільна власність усіх жителів міста дізнатися дуже важко. Хоча, щоб не ходити далеко можна завітати на сайт Ніжинської міської ради, де не має генерального плану міста, але є усі проекти рішень ради та виконавчого комітету, є усі протоколи, як ради, так і постійних комісій, навіть стенограми засідань ради і ті оприлюдненні.
А ось щоб сайт Чернігівської міської ради був схожий на сайт районного центру доводиться «воювати» з нашою міською владою. "Війну" з цього приводу активна громадськість нашого міста з міськрадою веде вже дуже давно. Навіть прокуратура міста якось зробила вигляд того, що вона теж нібито бореться за дотримання прав жителів міста на публічну інформацію, навіть виграла суд у міськради щодо оприлюднення земельних рішень 33 сесії 6 скликання, але забуло проконтролювати його виконання, тож рішення, всупереч постанові суду не оприлюдненні і досі, (цей недолік прокуратури буде мною виправлений в одному з найближчих дописів).
А саме цікаве, що перспектива бути притягнутими до адміністративної чи кримінальної відповідальності не лякає ані Чернігівського міського голову, ані секретаря Чернігівської міської ради.
А Секретаріат Уповноваженої Верховної Ради України з прав людини, котрому після «прокурорської реформи» перейшли повноваження з нагляду щодо дотримання виконання Закону «Про доступ до публічної інформації», з невідомих для мене причин потурає цьому беззаконню та свавіллю посадових осіб Чернігівської міської ради.
Ще 18 грудня 2014 року, будучі в Києві, я заніс до Офісу Уповноваженої скаргу щодо незаконних дій посадових осіб Чернігівської міської ради, а 23 грудня направив ще одне звернення про притягнення пана Кухара, котрий в силу припису Закону відповідає за оприлюднення публічної інформації на сайті міської ради, до адміністративної відповідальності.
Пройшли 30 днів, котрі відведені законом на розгляд звернень, а від нашого Омбудсмана жодної вісточки. В кінці січня працівниця Секретаріату в телефонній розмові казала що ось-ось буде готова відповідь, затримка з котрою сталася внаслідок січневих свят, а вже вчора виявилось, що юрист, котрий розглядав мої звернення на лікарняному. Ну то могли б хоча б придумати більш правдоподібну відмазку для своєї бездіяльності, бо ця є взагалі безглуздою.
Тому я і звертаюсь до усіх небайдужих жителів міста Чернігова, хто читає цей пост, і хто вважає, що неоприлюднення публічної інформації на сайті міської ради (земельні, будівельні та майнові рішення) порушує Ваші права, з проханням виконати в принципі нескладні дії, аби змусити Чернігівську міську раду виконувати вимоги Закону "Про доступ до публічної інформації", бо не виключено, що під кінець своєї каденції Соколов та деякі депутати зможуть піти вразнос з комунальною землею і допиляти усе недопилене. Тим більше і досі не знята проблема щодо 3 гектарів Ялівщини, Кордівки, і не виключено, що ці рішення захочуть протягнути через міську раду "по-тихому" .
Нижче наведено і виділено жирним курсивом текст звернення до Уповноваженої Верховної Ради з прав людини, котрий лише потрібно скопіювати, вставити свої Прізвище Ім’я та По-батькові, вказати поштову адресу для відповіді, а в кінці звернення в реченні «Окремо хочу зазначити, що до суду з даного приводу я не зверта- (-вся)(-лась), як і не зверта- (-вся)(-лась) до інших органів та посадових осіб.» ( вибрати необхідне слово в залежності від Вашої статті) і поставити дати і відправити це звернення на електронну адресу hotline@ombudsman.gov.ua (АЛЕ НЕ У ВИГЛЯДІ ДОДАТКУ, А САМЕ ЛИСТОМ) з запитом про його отримання і чекати на відповідь.
Звісно, не всі органи державної влади та місцевого самоврядування і їх чиновники зраділи такому нововведенню, і досі трапляються доволі непоодинокі випадки приховування інформації, котру приховують або формальними відписками, або відповідями не по суті запитів, а деякі органи і чиновники прикривають свої оборудки Законом «Про захист персональних даних» або наданням інформації статусу службової чи конфіденційної.
Саме Законом «Про захист персональних даних» прикриває, інколи незаконну, роздачу землі, Чернігівська міська рада. І цим же Законом, виконавчий комітет прикриває від громади різноманітні будівельні оборудки на території міста, про котрі люди дізнаються вже після зведення парканів біля їхніх будинків, хоча незрозуміло які персональні дані захищає виконавчий комітет, якщо містобудівні умови видаються юридичним особам і у нас за Законом уся містобудівна документація має бути відкритою. Майже на усіх сайтах обласних центрів України можна знайти містобудівну документацію, наприклад:
Генеральний план Полтави
Генеральний план Луцька
Генеральний план Херсону
Генеральний план Харкова
Генеральний план Ужгорода
Але генерального плану м. Чернігова ви не знайдете на сайті міської ради (є лише зменшений варіант на сайті інституту «Діпромісто»), бо наш генеральний план – це особливо секретний документ і відкрити його громаді – зась. Ну і справді навіщо його відкривати, якщо на його таємничості можна підзаробити.
Те саме і земельними рішеннями: щоб дізнатися кому, навіщо і на яких умовах роздається особливо цінна спільна власність усіх жителів міста дізнатися дуже важко. Хоча, щоб не ходити далеко можна завітати на сайт Ніжинської міської ради, де не має генерального плану міста, але є усі проекти рішень ради та виконавчого комітету, є усі протоколи, як ради, так і постійних комісій, навіть стенограми засідань ради і ті оприлюдненні.
А ось щоб сайт Чернігівської міської ради був схожий на сайт районного центру доводиться «воювати» з нашою міською владою. "Війну" з цього приводу активна громадськість нашого міста з міськрадою веде вже дуже давно. Навіть прокуратура міста якось зробила вигляд того, що вона теж нібито бореться за дотримання прав жителів міста на публічну інформацію, навіть виграла суд у міськради щодо оприлюднення земельних рішень 33 сесії 6 скликання, але забуло проконтролювати його виконання, тож рішення, всупереч постанові суду не оприлюдненні і досі, (цей недолік прокуратури буде мною виправлений в одному з найближчих дописів).
А саме цікаве, що перспектива бути притягнутими до адміністративної чи кримінальної відповідальності не лякає ані Чернігівського міського голову, ані секретаря Чернігівської міської ради.
А Секретаріат Уповноваженої Верховної Ради України з прав людини, котрому після «прокурорської реформи» перейшли повноваження з нагляду щодо дотримання виконання Закону «Про доступ до публічної інформації», з невідомих для мене причин потурає цьому беззаконню та свавіллю посадових осіб Чернігівської міської ради.
Ще 18 грудня 2014 року, будучі в Києві, я заніс до Офісу Уповноваженої скаргу щодо незаконних дій посадових осіб Чернігівської міської ради, а 23 грудня направив ще одне звернення про притягнення пана Кухара, котрий в силу припису Закону відповідає за оприлюднення публічної інформації на сайті міської ради, до адміністративної відповідальності.
Пройшли 30 днів, котрі відведені законом на розгляд звернень, а від нашого Омбудсмана жодної вісточки. В кінці січня працівниця Секретаріату в телефонній розмові казала що ось-ось буде готова відповідь, затримка з котрою сталася внаслідок січневих свят, а вже вчора виявилось, що юрист, котрий розглядав мої звернення на лікарняному. Ну то могли б хоча б придумати більш правдоподібну відмазку для своєї бездіяльності, бо ця є взагалі безглуздою.
Тому я і звертаюсь до усіх небайдужих жителів міста Чернігова, хто читає цей пост, і хто вважає, що неоприлюднення публічної інформації на сайті міської ради (земельні, будівельні та майнові рішення) порушує Ваші права, з проханням виконати в принципі нескладні дії, аби змусити Чернігівську міську раду виконувати вимоги Закону "Про доступ до публічної інформації", бо не виключено, що під кінець своєї каденції Соколов та деякі депутати зможуть піти вразнос з комунальною землею і допиляти усе недопилене. Тим більше і досі не знята проблема щодо 3 гектарів Ялівщини, Кордівки, і не виключено, що ці рішення захочуть протягнути через міську раду "по-тихому" .
Нижче наведено і виділено жирним курсивом текст звернення до Уповноваженої Верховної Ради з прав людини, котрий лише потрібно скопіювати, вставити свої Прізвище Ім’я та По-батькові, вказати поштову адресу для відповіді, а в кінці звернення в реченні «Окремо хочу зазначити, що до суду з даного приводу я не зверта- (-вся)(-лась), як і не зверта- (-вся)(-лась) до інших органів та посадових осіб.» ( вибрати необхідне слово в залежності від Вашої статті) і поставити дати і відправити це звернення на електронну адресу hotline@ombudsman.gov.ua (АЛЕ НЕ У ВИГЛЯДІ ДОДАТКУ, А САМЕ ЛИСТОМ) з запитом про його отримання і чекати на відповідь.
Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини
Лутковській Валерії Володимирівні
hotline@ombudsman.gov.ua
Від: ПІБ ,
поштова ареса для відповіді
Лутковській Валерії Володимирівні
hotline@ombudsman.gov.ua
Від: ПІБ ,
поштова ареса для відповіді
СКАРГА
щодо порушення мого права на доступ до публічної інформації її розпорядником,
органом місцевого самоврядування - Чернігівською міською радою
щодо порушення мого права на доступ до публічної інформації її розпорядником,
органом місцевого самоврядування - Чернігівською міською радою
Будучи громадянином України і жителем міста Чернігова, я, відповідно до ч.2ст.34 Конституції України та ч.1 ст.42 Статуту територіальної громади м. Чернігова маю конституційне право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір. Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI гарантується та визначається порядок здійснення та забезпечення права кожного, і мене в тому числі, на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених даним Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.
Але, орган місцевого самоврядування - Чернігівська міська рада, будучи розпорядником публічної інформації, постійно порушує моє право на доступ до публічної інформації, гарантоване п.1ч.1ст.3 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що полягає в ігноруванні і невиконанні, а також в порушенні Чернігівською міською радою обов’язкових приписів ч.5,6 ст.6, ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації», вимог, встановлених ч.16 ст.46, ч.10 ст.47, ч.11ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і ч.11ст.17, ч.7ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також приписів абзацу 1ч.2 ст.12 та ст.16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції», зокрема Чернігівська міська рада:
- не оприлюднює інформацію, обов’язкове оприлюднення якої передбачено вищезгаданими Законами України;
- необґрунтовано відносить публічну інформацію до інформації з обмеженим доступом, всупереч заборонам, прямо встановлених в Законах України.
По-перше, відповідно до ч.11ст.17 та ч.7ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» матеріали генерального плану населеного пункту і детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту і детального плану території забезпечується шляхом його розміщення на веб-сайті органу місцевого самоврядування та у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу. Цю вимогу Закону Чернігівська міська рада не виконує і на офіційному веб-сайті не оприлюднено матеріали генерального плану міста та детальних планів територій, що в свою чергу є порушенням мого права вільного доступу до містобудівної документації.
По-друге, окрім того, що Чернігівська міська рада оприлюднює на своєму веб-сайті проекти своїх рішень не в повному обсязі, оприлюднення проектів рішень ради відбувається в порушення вимог, встановлених ч.3ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації», де чітко визначено, що усі проекти рішень ради оприлюднюються на офіційному сайті не пізніш, як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Також в порушення наведеної норми Закону, на сайті взагалі не оприлюднюються проекти рішень виконавчого комітету Чернігівської міської ради і проекти розпоряджень Чернігівського міського голови.
По-третє, 28 листопада 2014 року на сорок п’ятій сесії Чернігівської міської ради шостого скликання було прийняте рішення «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 30 листопада 2010 року «Про Регламент Чернігівської міської ради шостого скликання» (2 сесія 6 скликання)», згідно з пунктом 13.1 котрого було доповнено статтю 42 Регламенту абзацом 4 наступного змісту «Результати поіменного голосування є невід’ємною частиною кожного рішення (пункту рішення), якщо з цього пункту проводилось окреме голосування. Рішення міської ради після підписання міським головою обов’язково оприлюднюються на офіційному сайті Чернігівської міської ради (окрім питань індивідуально - правового характеру)». В даному випадку Чернігівська міська рада прийняла протиправне і незаконне рішення, адже п.2ч.1ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачений обов’язок розпорядника публічної інформації оприлюднювати не лише прийняті ним нормативно–правові акти, а й акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), при цьому, враховуючи приписи ч.5ст.6 Закону «Про доступ до публічної інформації» та абз.2ч.11ст.59 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» в актах та проектах актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування не може бути обмежено доступ до інформації про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації, обмеження доступу до якої заборонено законом. Посилання Чернігівської міської ради на норми Закону «Про захист персональних даних» є також неправомірним, оскільки відповідно до частини третьої статті 5 цього Закону допускається можливість заборони законом віднесення персональних даних певних категорій громадян чи їх (персональних даних) вичерпного переліку до інформації з обмеженим доступом і таким законом є, зокрема, Закон України «Про доступ до публічної інформації», частиною п'ятою статті 6 якого визначається перелік персональних даних фізичних осіб, які заборонено відносити до інформації з обмеженим доступом. Те саме стосується і рішень виконавчого комітету Чернігівської міської ради. Чернігівська міська рада і її виконавчий комітет приховують усі земельні, містобудівні та майнові рішення, що з огляду на положення ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» порушує мої права члена територіальної громади м. Чернігова, як співвласника комунального майна громади.
По-четверте, всупереч вимогам ч.16ст.46 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» на сайті міської ради не оприлюднюються протоколи пленарних засідань сесій Чернігівської міської ради, а також висновки, рекомендації та протоколи засідань постійних комісій Чернігівської міської ради, що також є порушенням вимог п.7,п.12ч.1ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації» та ч.10ст.47 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні».
По-п’яте, на сайті Чернігівської міської ради відсутні відомості, зазначені у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру Чернігівського міського голови, секретаря Чернігівської міської ради і заступників міського голови. Їх відсутність на сайті є грубим порушенням ч.2ст.12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», за вчинення котрого передбачена адміністративна відповідальність.
Неоприлюднення вищезазначеної інформації не лише порушує моє законне право на її отримання, а й порушує моє право, гарантоване ст.3 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на участь у місцевому самоврядуванні за належністю до відповідних територіальних громад, в даному випадку за належністю до територіальної громади м. Чернігова.
Вищевказані порушення в частині неоприлюднення інформації на офіційному веб –сайті Чернігівської міської ради, обов’язкове оприлюднення якої передбачено законами України "Про доступ до публічної інформації" , «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», "Про засади запобігання і протидії корупції", а також обмеження доступу до інформації або віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом, якщо це прямо заборонено законом утворюють склад адміністративного правопорушення відповідальність за котрі, встановлена ст.212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, протоколи про котрі, відповідно до п.8-1 ч.1 ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення та п.6.7 Положення про представників Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, затвердженого Наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 26.07.2012 № 7/8-12, складають представники Уповноваженої або відповідні посадові особи Секретаріату Уповноваженої.
Окремо хочу зазначити, що до суду з даного приводу я не зверта- (-вся)(-лась), як і не зверта- (-вся)(-лась) до інших органів та посадових осіб.
Але, орган місцевого самоврядування - Чернігівська міська рада, будучи розпорядником публічної інформації, постійно порушує моє право на доступ до публічної інформації, гарантоване п.1ч.1ст.3 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що полягає в ігноруванні і невиконанні, а також в порушенні Чернігівською міською радою обов’язкових приписів ч.5,6 ст.6, ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації», вимог, встановлених ч.16 ст.46, ч.10 ст.47, ч.11ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і ч.11ст.17, ч.7ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також приписів абзацу 1ч.2 ст.12 та ст.16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції», зокрема Чернігівська міська рада:
- не оприлюднює інформацію, обов’язкове оприлюднення якої передбачено вищезгаданими Законами України;
- необґрунтовано відносить публічну інформацію до інформації з обмеженим доступом, всупереч заборонам, прямо встановлених в Законах України.
По-перше, відповідно до ч.11ст.17 та ч.7ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» матеріали генерального плану населеного пункту і детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту і детального плану території забезпечується шляхом його розміщення на веб-сайті органу місцевого самоврядування та у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу. Цю вимогу Закону Чернігівська міська рада не виконує і на офіційному веб-сайті не оприлюднено матеріали генерального плану міста та детальних планів територій, що в свою чергу є порушенням мого права вільного доступу до містобудівної документації.
По-друге, окрім того, що Чернігівська міська рада оприлюднює на своєму веб-сайті проекти своїх рішень не в повному обсязі, оприлюднення проектів рішень ради відбувається в порушення вимог, встановлених ч.3ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації», де чітко визначено, що усі проекти рішень ради оприлюднюються на офіційному сайті не пізніш, як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Також в порушення наведеної норми Закону, на сайті взагалі не оприлюднюються проекти рішень виконавчого комітету Чернігівської міської ради і проекти розпоряджень Чернігівського міського голови.
По-третє, 28 листопада 2014 року на сорок п’ятій сесії Чернігівської міської ради шостого скликання було прийняте рішення «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 30 листопада 2010 року «Про Регламент Чернігівської міської ради шостого скликання» (2 сесія 6 скликання)», згідно з пунктом 13.1 котрого було доповнено статтю 42 Регламенту абзацом 4 наступного змісту «Результати поіменного голосування є невід’ємною частиною кожного рішення (пункту рішення), якщо з цього пункту проводилось окреме голосування. Рішення міської ради після підписання міським головою обов’язково оприлюднюються на офіційному сайті Чернігівської міської ради (окрім питань індивідуально - правового характеру)». В даному випадку Чернігівська міська рада прийняла протиправне і незаконне рішення, адже п.2ч.1ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації» передбачений обов’язок розпорядника публічної інформації оприлюднювати не лише прийняті ним нормативно–правові акти, а й акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), при цьому, враховуючи приписи ч.5ст.6 Закону «Про доступ до публічної інформації» та абз.2ч.11ст.59 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» в актах та проектах актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування не може бути обмежено доступ до інформації про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації, обмеження доступу до якої заборонено законом. Посилання Чернігівської міської ради на норми Закону «Про захист персональних даних» є також неправомірним, оскільки відповідно до частини третьої статті 5 цього Закону допускається можливість заборони законом віднесення персональних даних певних категорій громадян чи їх (персональних даних) вичерпного переліку до інформації з обмеженим доступом і таким законом є, зокрема, Закон України «Про доступ до публічної інформації», частиною п'ятою статті 6 якого визначається перелік персональних даних фізичних осіб, які заборонено відносити до інформації з обмеженим доступом. Те саме стосується і рішень виконавчого комітету Чернігівської міської ради. Чернігівська міська рада і її виконавчий комітет приховують усі земельні, містобудівні та майнові рішення, що з огляду на положення ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» порушує мої права члена територіальної громади м. Чернігова, як співвласника комунального майна громади.
По-четверте, всупереч вимогам ч.16ст.46 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» на сайті міської ради не оприлюднюються протоколи пленарних засідань сесій Чернігівської міської ради, а також висновки, рекомендації та протоколи засідань постійних комісій Чернігівської міської ради, що також є порушенням вимог п.7,п.12ч.1ст.15 Закону «Про доступ до публічної інформації» та ч.10ст.47 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні».
По-п’яте, на сайті Чернігівської міської ради відсутні відомості, зазначені у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру Чернігівського міського голови, секретаря Чернігівської міської ради і заступників міського голови. Їх відсутність на сайті є грубим порушенням ч.2ст.12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», за вчинення котрого передбачена адміністративна відповідальність.
Неоприлюднення вищезазначеної інформації не лише порушує моє законне право на її отримання, а й порушує моє право, гарантоване ст.3 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на участь у місцевому самоврядуванні за належністю до відповідних територіальних громад, в даному випадку за належністю до територіальної громади м. Чернігова.
Вищевказані порушення в частині неоприлюднення інформації на офіційному веб –сайті Чернігівської міської ради, обов’язкове оприлюднення якої передбачено законами України "Про доступ до публічної інформації" , «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», "Про засади запобігання і протидії корупції", а також обмеження доступу до інформації або віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом, якщо це прямо заборонено законом утворюють склад адміністративного правопорушення відповідальність за котрі, встановлена ст.212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, протоколи про котрі, відповідно до п.8-1 ч.1 ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення та п.6.7 Положення про представників Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, затвердженого Наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 26.07.2012 № 7/8-12, складають представники Уповноваженої або відповідні посадові особи Секретаріату Уповноваженої.
Окремо хочу зазначити, що до суду з даного приводу я не зверта- (-вся)(-лась), як і не зверта- (-вся)(-лась) до інших органів та посадових осіб.
З огляду на вищевикладене ПРОШУ ВАС:
1. Прийняти дане звернення до розгляду.
2. Відкрити провадження у справі про порушення прав і свобод людини і громадянина.
3. Внести до Чернігівської міської ради подання Уповноваженого для вжиття органом місцевого самоврядування заходів, направлених на забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» і на усунення порушення моїх прав у сфері доступу до публічної інформації, шляхом оприлюднення на сайті Чернігівської міської ради інформації, обов’язкове оприлюднення котрої передбачено
- Статтею 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
- Частиною 16 статті 46, частиною 10 статті 47, частиною 11 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
- Частиною 11 статті 17, частиною 7 статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Частиною 2 статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
4. Вирішити питання щодо притягнення винних, в порушенні законодавства про доступ до публічної інформації, посадових осіб органу місцевого самоврядування до передбаченої Законом адміністративної відповідальності.
2. Відкрити провадження у справі про порушення прав і свобод людини і громадянина.
3. Внести до Чернігівської міської ради подання Уповноваженого для вжиття органом місцевого самоврядування заходів, направлених на забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» і на усунення порушення моїх прав у сфері доступу до публічної інформації, шляхом оприлюднення на сайті Чернігівської міської ради інформації, обов’язкове оприлюднення котрої передбачено
- Статтею 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
- Частиною 16 статті 46, частиною 10 статті 47, частиною 11 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
- Частиною 11 статті 17, частиною 7 статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Частиною 2 статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
4. Вирішити питання щодо притягнення винних, в порушенні законодавства про доступ до публічної інформації, посадових осіб органу місцевого самоврядування до передбаченої Законом адміністративної відповідальності.
ДАТА ПІБ
Ось такий вигляд, але з Вашою фамілією і Вашою адресою буде мати лист перед його відправкою поштовою службою Gmail.
Також можна відправити дане звернення прямо на сайті Уповноваженої, скориставшись ЕЛЕКТРОННОЮ ФОРМОЮ ЗВЕРНЕННЯ.
ДЯКУЮ УСІМ ВАМ ЗА ВАШУ НЕБАЙДУЖІСТЬ !