Клієнтський досвід нового рівня: цифрові інструменти від WOG
Як завоювати прихильність мільйонів українців, побудувати мережу з 355 АЗК та ставати кращими щодня? Відповідь на це питання точно знає компанія WOG. А секрет успіху доволі простий: бренд добре розуміє потреби водіїв і активно впроваджує цифрові рішення, які спрощують повсякденний процес заправки та економлять час.
Про ефективність такого підходу свідчать не лише думки клієнтів, а й WOG відгуки працівників — співробітники часто акцентують саме на технологічності процесів і увазі до потреб людей.
Які можливості для клієнтів пропонує мобільний застосунок WOG?
Цифрові рішення від WOG поєднують інноваційність та зручність для користувачів. Передусім на увагу заслуговує мобільний застосунок WOG PRIDE , який дозволяє:- купувати пальне без контакту з касиром — клієнти мають змогу оплатити замовлення через смартфон, не виходячи з авто;
- замовити каву або перекус наперед — ви можете вибрати все, що потрібно, а коли приїдете на АЗК, напої та їжа вже будуть готові;
- знайти найближчу заправку — вся мережа знаходиться на мапі, яка дозволяє легко прокласти найкоротший маршрут;
- отримувати персональні пропозиції — такий сервіс допомагає додатково зекономити на купівлі потрібних товарів або послуг.
Автоматизований сервіс на АЗК: що ще потрібно знати про інновації на WOG?
Клієнти WOG кажуть, що цифровізація торкнулася не лише мобільного застосунку. Бренд стрімко рухається вперед — у мережі поступово трансформується сама модель обслуговування.Наприклад, цьому сприяють каси WOG PAY BOX — вони дозволяють розрахуватися самостійно та без черги.
Завдяки такому підходу кожна заправка WOG стає місцем, де можна не просто заправити автомобіль якісним пальним, а по-справжньому відпочити, отримати заряд бадьорості та позитивні враження.
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.