GOROD.cn.ua

Клієнтський досвід нового рівня: цифрові інструменти від WOG

 

Як завоювати прихильність мільйонів українців, побудувати мережу з 355 АЗК та ставати кращими щодня? Відповідь на це питання точно знає компанія WOG. А секрет успіху доволі простий: бренд добре розуміє потреби водіїв і активно впроваджує цифрові рішення, які спрощують повсякденний процес заправки та економлять час.

Про ефективність такого підходу свідчать не лише думки клієнтів, а й WOG відгуки працівників — співробітники часто акцентують саме на технологічності процесів і увазі до потреб людей.



Які можливості для клієнтів пропонує мобільний застосунок WOG?

Цифрові рішення від WOG поєднують інноваційність та зручність для користувачів. Передусім на увагу заслуговує мобільний застосунок WOG PRIDE , який дозволяє: Крім того, через застосунок ви можете керувати своїми балами PRIDE — переглядати залишок або списувати бонуси. Відгуки свідчать, що програма проста у використанні, регулярно оновлюється і працює без збоїв, а головне — дійсно економить час у дорозі.

Автоматизований сервіс на АЗК: що ще потрібно знати про інновації на WOG?

Клієнти WOG кажуть, що цифровізація торкнулася не лише мобільного застосунку. Бренд стрімко рухається вперед — у мережі поступово трансформується сама модель обслуговування.

Наприклад, цьому сприяють каси WOG PAY BOX — вони дозволяють розрахуватися самостійно та без черги.

Завдяки такому підходу кожна заправка WOG стає місцем, де можна не просто заправити автомобіль якісним пальним, а по-справжньому відпочити, отримати заряд бадьорості та позитивні враження.

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.