Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Трансформація громадського транспорту у Чернігові. Як під час війни вдалося позбутися “консервних банок” і оновити рухомий склад

Трансформація громадського транспорту у Чернігові. Як під час війни вдалося позбутися “консервних банок” і оновити рухомий склад

 

АКТУАЛЬНО З понеділка, 10 липня, чернігівці побачать результати транспортної реформи, яку місто почало впроваджувати, починаючи з травня 2022-го. Всі автобусні маршрути обслуговуватимуть четверо перевізників, згідно проведеного конкурсу. Щодня на своїх маршрутах працюватиме 99 автобусів, 75 з них низькопідлогові, 44 — 2022/2023 років виробництва. До кінця липня у всіх будуть встановлені стаціонарні валідатори.

— Чернігівські маршрутки, в народі «консервні банки», нарешті можна буде сміливо називати міськими автобусами. Без перебільшень можна сказати, що сьогодні в Чернігові найбільш якісний громадський транспорт в Україні, — говорить в.о. міського голови Олександр Ломако про реформування сфери громадських перевезень.



Після закінчення активних бойових дій на території Чернігівщини та необхідності відновлення громадських перевезень, було прийнято рішення реалізувати розроблений ще до 24-го лютого 2022 року проєкт реформування цієї сфери. Так, з вулиць зникли тісні "Рути", курсують тільки машини середньої та великої місткості. Розроблена нова транспортна мережа, яка з 10 липня буде обслуговуватися перевізниками вже як постійна, а не тимчасова.



6-го липня в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако відвідав автопарк одного із підприємств, що надаватиме ці послуги чернігівцям. Воно придбало 30 нових низькопідлогових машин "Чернігівського автозаводу". З понеділка вони обслуговуватимуть маршрути №24, 25 та 33. Останній запускається вперше і буде закривати потреби, в тому числі, мешканців мікрорайону Зарічний.

— Стимулювати приватних перевізників оновити автобуси — так працює реформа громадських перевезень у нашому місті, розробка якої була управлінським рішенням міського голови Владислава Атрошенка. Місто компенсує перевізникам кошти з розрахунку за кілометр, якщо вони виконують умови — це низькопідлоговий транспорт і він вчасно (за розробленим графіком) приїздить на зупинку. Бізнес отримав гарантії, що це справа в яку можна інвестувати, а пасажири — комфортну послугу. Крім того, компенсація за кілометр, а не людину прибрала такі поняття, як невигідний маршрут, чи невигідний час. Головне — працювати за графіком та згідно з маршрутом, говорить Олександр Ломако.

Зазначив в.о. міського голови і про проблеми, які залишаються в транспортній сфері міста. Перш за все, брак водіїв. Це питання актуальне як для КП "ЧТУ", так і для приватних перевізників. А також ще одну — "Рути" на приміських маршрутах, договір з якими укладав профільний департамент ОВА.



— Крім того, загальну картину громадських перевезень псують малі «Рути», які обслуговують приміські маршрути №160 та №135, які йдуть через місто. Договір з цими перевізниками заключало обласне профільне управління ОВА. Публічно звертаюсь до обладміністрації — вимагати від цих перевізників оновлення транспорту і здійснювати контроль за дотриманням законодавства на території міста, звернувся Ломако.

Пресслужба Чернігівської міської ради

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: транспортна реформа, міські автобуси, Чернігівська міська рада

Добавить в: