Мобільна версія сайту Головна сторінка » Новини » Людям про людей » Відділення зв’язку - поштового, торговельного й душевного...

Відділення зв’язку - поштового, торговельного й душевного...

Того дня у числі перших клієнтів Іванівського відділення зв'язку була пенсіонерка Любов Лазаренко. Зранку вирішила занести комунальні платежі й привітати колишніх колег зі святом. Усе-таки пропрацювала тут листоношею 30 років. Робота відділення завжди планувалася, але років 25 тому пошта не надавала тих послуг, що сьогодні...



- Наша діяльність інтенсивно розширюється, - розповідає завідуюча відділенням Любов Волощук, яка трудиться на цій посаді 15 років. - Крім доставки й відправлення кореспонденції, у нас можна замовити й придбати електронні квитки на літак, поїзд, автобус максимум за 45 днів і не пізніше трьох днів до поїздки. Листоноша доставляє квитки замовнику додому. Це зручно завжди, й особливо влітку, коли їдуть на відпочинок із дітьми. Замовляють друк фотографій із фотоплівки й цифрових носіїв,а також фотокераміку, зокрема, таблички з назвою вулиці, номером будинку тощо. І в відділенні, і в листонош люди ознайомлюються з каталогами продукції різних фірм (ці матеріали отримуємо централізовано), як от каталогом спілки «Ліки на замовлення», купують ліки, косметику, засоби гігієни. Замовлення доставляють листоноші, така форма обслуговування дуже зручна для пенсіонерів, бо село в нас велике. Багато замовляють квітів, навіть посадковий матеріал за каталогами фірм «СонцеСад», «Інтерфлора» та інші. Клуб сімейного дозвілля надсилає своїм членам і каталоги, й замовлені книжки. Таких у селі 70 чоловік, до речі, всі працівники відділення також члени цього клубу, а в мене вже «золота картка», яка дає право на суттєві знижки.

Час від часу Любов Михайлівна переривала розповідь, як тільки у відділення заходив клієнт. Здебільшого пенсіонери приносили комунальні платежі й купували щось із продуктів. Як розповіла завідуюча, продуктові товари в основному штучні, але дещо з м'ясних виробів привозять на замовлення (для зберігання є сумки-холодильники). На вітрині розкладена друкована продукція. Молода жінка з дитиною поцікавилася дитячими книжечками и схемами вишивок - видно, стежить за новинками. Через пошту люди купують навіть побутову техніку.
- Холодильники, морозильні камери, пральні машини, газові плити, мікрохвильові печі, фени тощо вибирають за каталогом, - розповідає Любов Волощук. - Раз на тиждень я телефоную менеджеру, передаю замовлення, товар доставляють у відділення безплатно. До речі, у нас налагоджене й сервісне обслуговування купленого через пошту товару. Запроваджена така нова послуга, як кур'єрська доставка. Листоноші доставляють додому адресатам бандеролі, посилки. Крім кореспонденції, щоразу беруть певну кількість найбільш ходового товару, бо знають люди, що можна завжди купити й печиво, й цукерки свіженькі. Через наше відділення отримують односельці й товари з-за кордону. Зокрема із Словаччини. Замовляють через Інтернет одяг, предмети інтер'єру, взуття.

Колектив відділення невеликий - із завідуючою четверо, але всі працьовиті. Листоноша Наталія Козаченко обслуговує Ягідне, Надія Пустовойт і Олександра Мовпан - дві дільниці в Іванівці.
- Хоча на наших вітринах кілька десятків найменувань товарів першої необхідності - від канцприладдя - до посуду, але пошта залишається поштою, - підсумовує завідуюча. - Зараз листування хоча й знизило темпи, однак люди купують вітальні листівки, відправляють і отримують листи. Завдяки наполегливій згуртованій роботі, тісному контакту з клієнтами наше відділення рентабельне, добиваємося в середньому щомісяця товарообігу на суму майже 10 тисяч гривень. Передплата ніколи не завершується, нині триває на листопад і грудень, а також розпочалася на наступний рік - оформлено перші квитанції на деякі регіональні видання,у тому числі й на районну газету.



Ніна Петровська, газета «Наш край» №81-82 (9221-9222), 12 жовтня 2013 року

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: поштове відділення, «Наш край», Ніна Петровська

Додати в: