Будівництво дороги по вулиці Береговій цього року не завершать
“Покажіть мені тих, хто був проти будівництва дороги! - відразу запитанням зустрів журналістів і працівників пресс-служби міської ради директор Олександр Харчук, директор ТОВ “Шляхо-будівне управління №14”, яке будує дорогу до пляжу. - Я вперше в житті бачив, коли люди виступали проти того, щоб їм робили дорогу. Завжди навпаки просять, хоча б щебнем висипати”.

Після вчорашнього засідання виконкому, коли міський голова Владислав Атрошенко запропонував усім присутнім і особливо тим, хто був проти будівництва дороги по Береговій, поїхати подивитися що вже зроблено, відразу було організовано поїздку туди для журналістів. Тут же організували і зустріч з керіником підприємства, що робить дорогу — ТОВ “ШБУ-14” Олександром Харчуком.
На даний час майже закінчено основні роботи по проїжджій частині для автомобілів — зроблено насип, щоб підняти дорогу і закладено ї основу з піску та щебню з цементом. До кінця року буде покладено перший шар асфальту. Завершать роботи і постелять верхній шар вже наступного року в квітні-травні. Вже в наступному році будуть робити і велодоріжку та тротуар для пішоходів.
Директор підприємства кілька разів наголосив на тому, що ця дорога до пляжу унікальна для Чернігова — через заплавну територію і слабкі грунти вона додатково укріплена. Проект і розрахунки робилися в Київському транспортному університеті; щоб вберегти її від грунтових вод (а саме вони руйнували стару дорогу) — її підняли над рівнем грунту, основу висипали піском, під основу самої дороги поклали дренажне полотно, яке має вберегти від вологи; застосували потрійне армування, в той час як у місті воно “всього лише” подвійне. Така дорога має витримати як підняття підземних вод, так і паводки, навіть якщо буде повністю затоплена. Крім цього буде прокладена і система водовідведення, адже дощові води від навколишніх будинків стікають саме на дорогу, тож їх треба пропустити далі.

Масштаби робіт дійсно вражючі — насипи під дорогою місцями досягають зросту людини, у чому ми самі переконалися. Загальна довжина дороги — 995 метрів, вартість згідно кошторису — 16 мільйонів 45 тисяч гривень.
Залишається лише додати, що активівісти були не проти дороги, як такої. Вони виступали проти її розмірів, ширини, проти збільшення там руху автотранспорту, що неминуче станеться з будівництвом дороги. Так само вони виступали проти того, щоб урізати розміри лісопарку “Кордівка”, що теж стає неминучим, адже забирається частина території і заплановано зрізати 88 дерев. За словами Олександра Харченко, замість зрізаних буде посаджено 176 нових дерев, щоправда місця, де їх висадять, поки що не визначені.
Що ж стосується самої дороги — ніщо не зможе довести придатність і міцність дороги як екзамен погодою, дощами, паводками і зимовими морозами. Вони і прийматимуть екзамен у проектантів і будівельників. Наскільки затребуваною буде ця дорога - теж побачимо вже за півроку.













Gorod.cn.ua
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.




