Мобільна версія сайту Головна сторінка » Новини » Місто і регіон » Влада має намір докорінно перебудувати роботу зі зверненнями громадян

Влада має намір докорінно перебудувати роботу зі зверненнями громадян

Про це йдеться у розпорядженні голови облдержадміністрації Миколи Бутка.

Щоб поліпшити цю роботу, планується щокварталу аналізувати і узагальнювати звернення з метою виявлення причин, що їх породжують, забезпечити безперешкодний і регулярний особистий прийом громадян, у тому числі у позаробочий час, за місцем проживання і роботи мешканців. Зокрема, звернення ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, колективні, повторні, а також ті, що надійшли від органів влади вищого рівня, розглядатимуться безпосередньо на місці. З цією ж метою, зокрема, буде забезпечено своєчасний розгляд і оперативне вирішення порушених питань, надання письмових відповідей авторам звернень, ретельна перевірка усіх звернень, в яких йдеться про недоліки у роботі органів виконавчої влади і місцевого самоврядування. Буде також забезпечено особистий розгляд звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни. Посадові чи службові особи, винні у зволіканні і формальному підході до порушених у зверненнях обґрунтованих питань, будуть притягатись до відповідальності. Про це повідомили у прес-службі облдержадміністрації.

Газета «7 дней» №44, 18 вересня 2002 року

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Микола Бутко, звернення громадян, «7 дней»

Додати в: