• Брухт ДальнобойСервис
Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » Першачки і дистанційка: чи прийнятна така сумісність?


Першачки і дистанційка: чи прийнятна така сумісність?

У березні минулого року загальний карантин для всіх став несподіванкою. А ще — поштовхом, який дозволив вчителям, учням та батькам ближче познайомитися з інтернет-ресурсами та гаджетами. Неодноразово доводилось чути негативні відгуки про дистанційну форму навчання та її неефективність. Однак життя вносить свої корективи, і потрібно до них пристосовуватись. З полегшенням всі зустріли поліпшення ситуації з коронавірусом. Учням Городнянського ліцею №1 в новому навчальному році лише два тижні довелось навчатись дистанційно, після чого вони повернулись до звичного укладу. Як найменші школярі та їхні вчителі адаптуються до таких «гойдалок» — нам розповіла Анна Бондаренко, вчителька першокласників ліцею №1.



—Коли тепер заходить мова про дистанційне навчання, це не викликає в нас страху незвіданого та переживань, як це було в минулому році, — розповідає вона. — Ми вже пристосувалися, кожен обрав для себе зручні освітні платформи, за допомогою яких пояснює необхідний матеріал уроку, перевіряє завдання та проводить інші види робіт. Не можу сказати, що наші учні після дистанційних занять щось втратили — вони повернулись до звичайної форми навчання з усіма необхідними та добре засвоєними знаннями. Але без батьків на дистанційному – ми ніхто. Адже лише завдяки їм ми змогли засвоїти необхідний матеріал, розрахований на цих два тижні.

Анна Михайлівна обрала платформу «ClassDojo», адже яскраві кольори, симпатичні аватари, кумедні персонажі привертають увагу дітей. Це зручна та легко керована система, в якій можуть зареєструватися як вчителі, так і учні.
—Перевага саме цієї платформи в тому, що вона дає змогу працювати у вигляді презентації і в зручний для батьків час. Наприклад, якщо батьки ввечері повертаються додому після робочого дня, вони мають можливість переглянути запис усіх уроків та виконати поставлені завдання. Я розробила покрокову інструкції реєстрації та використання платформи. Ми старались не навантажувати батьків великою кількістю завдань. Перший тиждень нам усім було складно, а другий тиждень давався значно легше. Сучасні діти легко освоюють всі гаджети й інструменти, тож незабаром вони вже самі, без допомоги батьків присилали мені фотографії своїх робіт.




Однак, зазаначає вчителька, попри те, що дистанційне навчання вони опанували досить успішно, повертатись до таої форми засвожєння знань не хочуть ані діти, ані батьки, ані вчителі. Адже ніякі гаджети не здатні замінити живого спілкування.
—Ми вивчаємо кожного учня, його характер та настрої, до його реакції та емоції. По інтернету це зробити не так просто. Окрім того, в нашому класі є великий телевізор, який ми використовуємо під час занять, конструктор «Lego», який допомагає нам на уроках та в позаурочний час. Дітки вчаться комунікувати між собою, ділитись з ближнім, сприймати емоції інших дітей. Адже у них, як і у дорослих, буває поганий настрій та переживання. Окрім цього, кожна дитина по-різному схоплює матеріал, і проконтролювати це під час дистанційного навчання ми не можемо.

Першокласники ще не розуміють поняття дистанційне навчання, хоча в словниковому запасі дітей це слово закарбувалося. Для них це уроки з мамою. Але коли учні повернулися за шкільні парти — всі раділи. Вони всі з радістю біжать до школи, до друзів, до улюблених вчителів. Тому, вважають педагоги, дистанційна форма навчання хоч і має право на існування, але не на постійній основі. До того ж як зазначив директор ліцею Михайло Федоренко, 166 учнів з усіх гімназистів не мають гаджетів, щоб навчатись в такій формі. А 206 учнів проживають у селах, де поганий інтернет-зв’язок, який можна знайти, лише бігаючи по городу або вилазячи на дерево, або й взагалі знайти нереально.

Джерело: газета "Новини Городнянщини"

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: першачки, ліцей, Городня, дистанційка

Добавить в: