Новобілоуське відділення задніх не пасе
Новобілоуське відділення задніх не пасе
- А телефонний рахунок можна поповнити?
- Так, щоправда, там зараз обідня перерва, то кошти надійдуть десь через годину, - пояснила Наталія Василівна.
Тільки відділення залишив удячний відвідувач, як хвилини через півтори зайшла дівчина.
- Мені заплатити треба за комунальні. Ви ще працюєте?
- Узагалі робочий день у нас закінчився, але заплатити можна, не йти ж назад, коли двері відчинені.
Наталія Василівна швидко обслужила відвідувачку й повернулася до нашої розмови.
- Працюю на пошті недавно, перший рік, - розповіла. - За освітою - педагог, але так склалися життєві обставини, що довелося звернутися до центру зайнятості. Коли ж запропонували цю роботу, сприйняла як можливий варіант. І працюю. Може, й не все ще так виходить, яку досвідчених, але стараюся, й колектив, хоча невеличкий, але згуртований, надійний. Усього дві листоноші розносять кореспонденцію й товари по селу. Валентина Зубар понад десять років трудиться на цій роботі, старанно працює й Людмила Кнороз. Нам доводяться виробничі завдання, так би мовити в асортименті, адже надаємо населенню різноманітні види послуг.
Новобілоуське відділення серед приміських не пасе задніх, тому й отримало позитивну оцінку начальника Чернігівської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Любові Бринь. Зазвичай пошту сприймаємо традиційно - листи, газети, журнали. До речі, найбільшою популярністю користуються місцеві видання, які постійно є у відділенні в роздрібному продажу, а також різноманітні брошури, журнали (вишивки, в'язання, кросворди) і навіть листівки різного призначення по ціні від гривні до десяти. Усе ж зручно. Як зазначила начальник відділення, молоді батьки охоче купують дитячі книжечки, зокрема розвиваючого змісту. Вималювалася цікава статистика: чоловіки віддають перевагу виданням про риболовлю, футбол, а жіноцтво - корисним порадам, кухонним рецептам, зокрема, користується популярністю «Добрий господар». Упродовж місяця листоноші розносять у середньому від трьох із половиною до чотирьох тисяч газет. За місяць надходить у середньому 50 -60 рекомендованих листів і від 120 до 200 - звичайних. Через відділення отримують пенсію до 260 громадян та майже чотири десятки молодих матусь - різноманітні допомоги на дітей.
Загалом спектр послуг, які може надавати сільська пошта населенню, великий і цікавий. Хоча б поповнення телефонних рахунків - стосується всіх операторів. До речі, останнім часом це досить популярна послуга. У відділенні сплачують люди комунальні платежі, навіть кредити. Тут можна придбати лотерейний білет (навіть самі працівники після зарплати «випробовують» Фортуну). Є в продажу найнеобхідніші товари народного споживання, у тому числі й продукти, які не потребують зберігання в холодильнику. А на днях страхова агенція «Гарантія» пропонувала співпрацю. Різноманітні товари поштою - також одна з послуг.
- Пошта, як й інші заклади соціальної сфери - магазини, ФАП, клуб, бібліотека, дитячий садочок (його, на жаль, немає в Новому Білоусі, тож дітлахів возимо в Чернігів) - потрібна селу, - переконана Наталія Руденко й додала на завершення розмови: - Я дуже вдячна колезі з Киїнки. Наталія Топіха завжди давала відповіді на мої запитання, коли б не звернулася, консультувала стосовно виробничих нюансів.
Ось тут я й провела паралель: колись у Київському поштовому відділенні подивували мене чудовими квітами пізньої осені, а тут на столику-фіалки з написами на етикеточках, у баночці пучок бальзамінових живчиків уже корінці пустив і на вікнах зелено. Начальник відділення пояснила:
- Це наші листоноші захоплюються квітами...
Ніна Петровська, газета «Наш край» №67-68 (9207-9208) від 24 серпня 2013 року
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: Новий Білоус, пошта, «Наш край», Ніна Петровська




