Як працює локомотивне депо Сновськ під час війни?
Локомотивне депо Сновськ, яке очолює Максим Перваков, було засновано ще в далекому 1873 році і відтоді стало одним із найважливіших у країні, адже саме воно спеціалізується на комплексному ремонті паровозів. А його працівники роблять все настільки професійно, сумлінно та натхненно, що не лишається жодних сумнівів - всі вони, від керівника до фахівця первинної ланки, тут на своєму місці. У жовтні цього року локомотивному депо Сновськ виповнилося 149 років. Про те, як працюють наші залізничники під час війни, чим допомагають нашій країні та про головні пріоритети в роботі, розповів начальник депо Сновськ Максим Перваков.
На фото - начальник локомотивного депо Сновськ Максим Перваков разом з майстром Олександром Іллєнком біля виготовлених стільців для машиністів
- Війна не могла не вплинути і на роботу локомотивного депо Сновськ, - розповідає його начальник Максим Перваков. - По-перше, відтепер щомісяця кожні дві п’ятниці на роботу, задля економії коштів, працівники не виходять. Також наразі відтерміновані і всі соціальні виплати для людей, приміром, на оздоровлення, поховання, весілля, вихід на пенсію. По-друге, з’явився кадровий голод. Не багато людей хочуть працевлаштовуватися до нас саме зараз і через мінімальну (сподіваємося, тимчасово) заробітну плату і, звичайно, через важливість нашого об’єкту, на якому працювати у воєнний час небезпечно. Як ми працюємо під час сигналу повітряної тривоги? Ніяк. Всі працівники йдуть до найближчого укриття та очікують на її закінчення там. Якщо наш робочий ранок починається із сирени - на роботу також не поспішаємо. Перечікуємо її вдома чи в сховищах і лише після відміни йдемо працювати. Звичайно, це незручно, проте ми всі розуміємо, що безпека наших людей - на першому місці.
Наразі працівники депо активно займаються виготовленням вагонів-самоскидів, або, як їх ще називають, думпкарів. Ремонтують снігоприбиральні машини типу СДП, для депо «Київ-Пасажирський» ремонтують автощепи та тягові хомути, виконують ремонтні обслуговування паровозів. Механічний цех активно працює над виготовленням та реставрацією екіпажної частини і гальмівного обладнання локомотивів.
Також на замовлення зі столиці люди виготовляють урни для сортування сміття, а також крісла для машиністів. Деякі працівники знаходяться у відрядженні у депо «Дарниця», де також займаються підготовкою паровозів до поїздок.
Як бачимо, роботи у локомотивному депо вистачає. За словами начальника депо, першочергово виконується те, на що є всі необхідні матеріали, адже у воєнний час поставки багатьох запчастин чи обладнання ускладнилися.
Два працівники зі своїми родинами виїхали за кордон.
Через те, що наразі на територію Білорусії рух відмінився, багато наших машиністів доводиться відправляти у відрядження до інших депо, адже роботи для їх усіх наразі немає. Натомість у дефіциті слюсарі. Всі наші повністю задіяні в роботі у місцевому депо, а також активно допомагають обслуговувати паровози на дитячій залізниці.

На фото - старший інспектор з кадрів Анна Полюшко
Весь колектив локомотивного депо Сновськ активно долучається і до волонтерської роботи. Серед однієї з найперших була допомога Запорізькому профспілковому комітету, який звернувся, аби разом підтримати та допомогти родинам, які були вимушені покидати зони активних бойових дій та шукати житло деінде. Весь колектив відгукнувся на це прохання. Хтось приносив техніку, хтось речі, продукти, одяг, хтось підтримав людей фінансово. Левову частину волонтерської роботи взяла на свої плечі старший інспектор з кадрів Анна Полюшко, яка одна з найперших долучається до усіх можливих акцій, заходів, які проходять у місті, а також долучає до цього і своїх колег.
P.S. День залізничника цього року не святкували у колективі. Казали, що не на часі це, коли частина країни щодня зазнає ракетних ударів, а частина здригається від кровопролитних боїв та втрат наших героїв. Відзначатимуть вже тоді, після Перемоги, яка, вірять вони, скоро настане.
Джерело: газета “Промінь”, Тетяна ЛИТВИН
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.