Мобільна версія сайту Головна сторінка » Новини » Місто і регіон » Міністр інфраструктури Володимир Омелян перевірив як австрійці роблять українські дороги

Міністр інфраструктури Володимир Омелян перевірив як австрійці роблять українські дороги

За кілька кілометрів від села Красилівка в бік Києва розтягнулась колона транспорту дорожників — тут триває ремонт покриття. Іде він швидко — навідміну від Чернігівський міських доріг, тут працюють австрійські технології, австрійська техніка і українські працівники. Старе покриття розігрівають, знімають на глибину 5-6 сантиметрів, а далі цей самий старий асфальт знову повертають на дорогу. Після цього залишається покласти лише верхній шар асфальту і намалювати розмітку. 


 
Перевірити як ідуть роботи по такій технології приїхав Міністр інфраструктури України Володимир Омелян спільно з очільником Чернігівської Облдержадміністрації Валерієм Кулічем та начальником Служби автомобільних доріг області Володимиром Гуземою. Дана технологія застосовується не вперше, в області її використовують вже третій рік і вартість її, за словами Володимира Гуземи, приблизно на 30 відсотків нижча ніж у стандартного асфальтобетону. Гарантія на таку дорогу 5 років.
 
- Капітальний ремонт країни в дії. - офіційно зазначив міністр інфраструктури Володимир Омелян. - Ми в цьому році продовжили роботи по ремонту українських автошляхів. Ключовий момент у тому, щоб не було такого, що уряд обіцяє а потім не виконує, це створення дорожнього фонду. З 1 січня він запрацює і кожна область буде мати гарантоване джерело фінансування, зможе чітко спланувати свої ресурси на рік наперед.

Про які суми коштів ідеться, міністр поки що не вказав. Натомість зазначив: "Для нас вкрай важливо, щоб в наступному році ми поєднали всі обласні центри України якісними дорогами, щоб ми відновили шляхи державного і міждержавного, транскордонного значення. Окрім цього, ми окремо будуємо новий автобан, який поєднає Балтійське і Чорне море Гданськ- Одеса. На це скеровано окремим бюджетним рядком 4 млрд. гривень на 2018 рік”.



 
Валерій Куліч зі свого боку додав, що до 30 вересня буде завершено інвентаризацію всіх доріг в області, що дозволить побачити реальний стан справ з ними. Уже зараз виявлено багато так званих “нічийних” доріг, які зараз беруться на облік. Після завершення інвентаризації при Управлінні капітального будівництва буде створено відділ, який і визначатиме які дороги ремонтувати першочергово наступного року. 
 
За словами Володимира Гуземи, цього року на утримання доріг області передбачено 178 мільйонів гривень, на ремонт з урахуванням 160 мільйонів отриманих від перевиконання в роботі митниці — 400 мільйонів. Ремонтують 12 ділянок, середя яких, як одна з найголовніших, дорога Козелець-Бобровиця, де роботи вже почалися.


 
Ввідповідаючи на запитання звідки техніка і технології, директор компанії-підрядника Андрій Білоус вказав: “Нам все это дали, всему научили, толкнули на украинский рынок и сказали: Украина должна быть в европейской семье, а в европейской семье без европейских дорог будет она будет выглядеть не совсем адекватно”.
 
Ремонт покриття на дорозі Київ-Чернігів виконує дочірня компанія австрійського концерну STRABAG - “STRABAG-Україна”. За словами її директора, Андрія Білоуса, в цьому році в Чернігівській області вони прокладуть 36 кілометрів доріг. Безпосередньо роботи по які стосуються гарячого реміксу — зняття старого асфальту і укладання його знову — займається компанія “САТ Україна”, верхній шар асфальту кладе компанія “Бітунова”. Обидві вони належать концерну “STRABAG”















Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Омелян, Куліч, Гузема, ремонт доріг, STRABAG, Бітунова

Додати в: