Продаж споживчих товарів у торговій мережі підприємств у 2008р.
За даними державних статистичних спостереженнь у 2008р. через торгову мережу підприємств (юридичних осіб) області реалізовано споживчих товарів майже на 4 млрд.грн., що на 14% більше, ніж рік тому. При цьому темп приросту обсягів продажу непродовольчих товарів був майже удвічі більший за темп приросту продовольчих, що призвело до подальшого зростання частки непродовольчих товарів у структурі роздрібного товарообороту (56% у товарообороті області).
Підвищеним попитом у населення користувалися медичні та ортопедичні товари, текстильні вироби для домашнього вжитку та інтер’єру, канцелярські приладдя, автомобілі та автотовари, будівельні матеріали, парфумерно-косметичні товари, окулярна оптика, продаж яких проти 2007р. зріс у 2,3–1,3 раза.
Збільшилися обсяги реалізації товарів тривалого користування. Їх було продано в 1,3 раза більше, ніж у 2007р. При чому продаж велосипедів та мопедів зріс у 3,5 раза, швейних машин – у 2,3 раза, автомобілів – майже в 1,6 раза.
Серед продовольчих товарів відбулося зростання продажу картоплі, яєць та яйцепродуктів, кави, м’ясних консервів в 1,7–1,3 раза; безалкогольних напоїв – на чверть; цукрових кондитерських виробів, мінеральної води, рибопродуктів, м’яса копченого, соленого та ковбасних виробів – на п’яту частину. Алкогольних напоїв та тютюнових виробів було реалізовано, відповідно, на 14% та 13% більше, ніж у 2007р.
Найбільш жваво здійснювалася роздрібна торгівля та ресторанне господарство в м.Чернігові. У 2008 році в торговій мережі підприємств обласного центру було реалізовано споживчих товарів на 2,5 млрд.грн, що становило майже дві третини товарообороту області.
Джерело: Начальник Головного управління Д.І.Ашихміна
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: товари, торгівля, підприємства




