Мобільна версія сайту Головна сторінка » Новини » Місто і регіон » В Чернігові буде автоматизовано систему управління дорожним рухом

В Чернігові буде автоматизовано систему управління дорожним рухом

Сьогодні ми говоритимемо про дорожній рух в Чернігові і, зокрема, про прийняту на сесії міськради програму організації дорожнього руху на автомобільних дорогах та вулицях міста на найближчі кілька років.

Вадим Антошин, начальник міського управління житлово-комунального господарства:
— Головною метою при підготовці цієї програми ми поставили створення максимально безпечних умов роботи громадського транспорту та руху власного транспорту мешканців нашого міста. У програмі заплановано встановлення необхідної кількості світлофорів, визначено і місця для їх розміщення. Враховуючи потреби часу, ми будемо продовжувати розпочату минулого року роботу зі створення автоматизованої системи управління дорожнім рухом. У планах також встановлення на кількох найбільш важливих перехрестях системи відеоспостереження. Відразу зазначу, що робиться це не для збільшення штрафів. Насамперед такі системи — гарна практика профілактики порушень правил дорожнього руху. Адже приховувати, маскувати ці камери ніхто не збирається. Навпаки — вони розміщуватимуться на видноті. І люди тоді робитимуть усвідомлений вибір: рухатися за правилами чи порушувати їх. Також ця програма передбачає і питання розміщення дорожньої розмітки, ремонтних робіт дорожнього покриття, встановлення так званих "поліцейських, що лежать".
Зазначу, що ця програма вкрай необхідна. Те, що ми вже зробили минулого року, дало свої позитивні результати. Встановлення, наприклад, світлофорних об'єктів на вулиці Жабинського, біля педагогічного університету, на перехресті вулиць Кільцева та 1 Травня, неподалік від дитячої поліклініки №2. Нанесення дорожньої розмітки та встановлення нових знаків дозволило нам значно упорядкувати рух транспорту.

Більш ніж 40% доріг міста, особливо тих, що прокладені у приватному секторі, не мають асфальтного покриття. Це дуже велика проблема, але коштів не вистачає навіть на їх грейдування або підсипання. Реально на всі роботи, пов'язані з дорожнім господарством, ми маємо менше З мільйонів гривень. А необхідно встановлювати світлофори, знаки, наносити розмітку, проводити ремонт покриття та ливнівок.

Віктор Ющенко, начальник СМЕД ДАІ:
— На сьогодні в Чернігові працює 54 світлофорних об'єкти. Тобто зроблено вже чимало. Але роботи вистачає. Наприклад, деякі з світлофорів необхідно міняти, адже вони відпрацювали по 30 років, що значно перевищує строки експлуатації. Залишились у Чернігові і проблемні ділянки. Нині у першочергових планах встановлення ще п'яти світлофорів, реконструкція автоматизованої системи управління дорожнім рухом, заміна трьох тисяч дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки. Сподіваємося, що коштів, виділених за цією програмою, нам вистачить на рік. Звичайно, якщо не зміниться цінова політика.

Вадим Антошин:
— Трохи зупинюсь на об'єктах, які ми називаємо "поліцейські, що лежать". Ми їх встановлюємо разом з державтоінспекцією. Ці об'єкти бувають кількох видів, тому необхідно враховувати всі нюанси. Як на мене, 3-сантиметрова заввишки нитка малоефективна, адже водії на такі майже не звертають увагу, їдуть лише дещо пригальмовуючи.

Їх встановлення необхідне поблизу навчальних закладів, особливо біля шкіл. Але й тут є нюанси. Наприклад, покласти "поліцейського" біля одинадцятої школи практично неможливо, відразу виникнуть затори. Тому на цьому місці буде встановлена огорожа, щоб діти користувалися підземним переходом, що розташований неподалік.

Читачі запитують

"Я водій з 20-річним стажем. Нині збільшився податок на транспорт. Складається таке враження, що у нас дороги золоті. А що насправді? Суцільні ями, вибоїни... А відсутність розмітки часто призводить до непорозумінь з працівниками
Вадим Антошин:
— Коштів, які виділяються на ремонт доріг, у кращому випадку вистачає лише на 2096. Тому в першу чергу наші дорожні служби займаються так званим латанням ямок, в тих місцях, де курсує громадський транспорт — тролейбуси та автобуси. А один квадратний метр асфальтного покриття для ремонту коштує від 70 до 250 гривень.

Цьогорічна зимова погода з різкими перепадами температур призвела до того, що міські дороги перебувають у поганому стані. Нині ми розробляємо план ремонтних робіт, визначаємо вулиці, де ці роботи за умов необхідного фінансування будуть проводитися обов'язково. Але поки що (приблизно до квітня) асфальтні заводи не працюють. Тому роботи плануємо розпочати тоді, коли середньодобова температура сягатиме 5-7 градусів тепла.
Андрій КОВАЛЬ, заступник начальника міської державтоінспекції:
— Дійсно, нині після зими на деяких ділянках розмітки немає. Але ж водії повинні користуватися не лише розміткою. У правилах дорожнього руху чітко сказано: якщо відсутня розмітка, водій користується знаками, або, за їх відсутності, повинен звертати увагу на ширину полоси руху, габарита свого транспортного засобу і візуально визначати приблизну кількість полос. У правилах вказано, що мінімальна ширина проїжджої частини повинна складати 2,75 м. Тоді й не буде » розумінь з нашими співробітниками.

"Який податок знімається з вантажопасажського транспорту?"

Андрій Коваль:
— На сьогодні власники вантажопасажирських транспортних засобів платять податок як за вантажні засоби. Чому? Поясню: такі транспортні засоби за своїм типом відносяться до вантажних, хоча і мають вантажопасажирський тип кузова. Податок на кожний вид легкових, вантажних автівок, автобусів та мікроавтобусів залежить від об'єму двигуна.

Щотижневик „Місто”, № 7(126)

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: система управління, дорожній рух, Вадим Антошин

Додати в: