Чернігівський автозавод освоює нову продукцію в умовах кризи
Останні місяці 2008 року і початок поточного виявилися не найкращим часом для економіки України і Чернігова зокрема. Криза торкнулася практично всіх підприємств міста. Скорочується виробництво продукції, працівники звільняються або відправляються в неоплачувані відпустки.
Як же вижити підприємству в умовах кризи, при цьому зберігши виробничий та творчий потенціал? З цим запитанням ми звернулися до керівника одного з провідних підприємств Чернігова, голови правління ЗАТ «Чернігівський автозавод» Валерія Купцова. І з'ясували, що, не дивлячись на досить складну економічну ситуацію, що склалася в автомобілебудуванні, Валерій Володимирович налаштований достатньо оптимістично. Зараз завод освоює нову продукцію — туристичний автобус на 35 місць стандарту ЄВРО-3 з використанням агрегатів європейських виробників. Вже виготовлений перший дослідний зразок (на фото). Зараз комфортабельний красень - «турист» проходить обкатку. У найближчому майбутньому передбачається його сертифікація.
Валерій Купцов відзначив, що після сертифікації одиничного зразка автозавод розпочне виготовлення дослідної парти, а це — вже прямий шлях до серійного виробництва автобусів. Ну а запустити нову модель на конвеєр планується в перших числах липня.
— Але це не означає, що ЧАЗ повністю відмовляється від своєї «старої продукції», — відзначив Валерій Купцов. — Моделі стандарту ЄВРО-2 на порядок дешевше і мають свого потенційного покупця, тим більше, в умовах кризи, коли автоперевізники рахують кожну копійку. В економічних умовах, що склалися, коли більшість потенційних споживачів нашої продукції не в змозі отримати кредити під прийнятні відсотки, ми, швидше за все, будемо вимушені продавати наші автобуси в розстрочку.
Проводиться в даний час робота і з розширення ринків збуту продукції підприємства. Так, за словами Валерія Купцова, ведуться переговори щодо продажу автобусів не тільки з нашими найближчими сусідами — росіянами та білорусами, але і з партнерами з Казахстану, Туркменії та інших країн СНГ.
Отже, розмову про те, що автозавод закрився, його керівник вважає некоректною. Завод живе і працює на перспективу.
Олена БЕРЕЗКІНА, щотижневик „Чернігівські відомості”, №7 (935)
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.




