8 місяців два губернатори продають 8-річну «Волгу» обласної державної адміністрації. І ще більше десятка недобитків
Та сама "Волга"
«ГАЗ-31105», 2006 року випуску, об'єм двигуна — 2,3, пробіг — 99 тисяч кілометрів, витрата бензину — 12,4 літра. Стан задовільний, складові частини у справному стані. Пошкоджені корозією передні праві двері та задні крила, дефекти на задньому бампері та передньому лівому крилі, вартість 40 тисяч 220 гривень.
Оголошення було розміщене у чернігівській газеті «Объявления по средам» ще у середині липня. Так продається «Волга» обласної державної адміністрації. Машина допомагала у господарському відділі. На ній, наприклад, возили кошики з квітами для покладання. До обласної адміністрації автомобіль потрапив не новим, до цього працював в інших районах, зокрема у Козелецькому. Великих начальників, розповідають, він не возив.
Перше розпорядження про продаж автомобіля було видане ще 4 квітня. Самим губернатором. Тоді ще І ваш ком.
Від першого розпорядження губернатор видав ще три: одне про відчуження автомобіля, і два — про зниження вартості. Крім того, було обрано суб'єкта оцінки, яким стало ПП «Десна-експерт», далі обирали організацію, яка проводитиме аукціон. Перший аукціон мав відбутися 6 серпня, за чотири місяці після першого розпорядження. Але так і не відбувся, оскільки не було бажаючих. За вісім місяців ціну авто знизили до 28 тисяч. Але віз, тобто «Волга», і досі там, у дворі сірої будівлі з баштою на Красній площі обласного центру.
А як інші десяток машин, котрі повинна реалізувати ОДА? Можливо, ті чиновницькі авто вже давно возять простих обивателів? За більше ніж півроку не було продано жодної машини. І справи з «Волгою» ще просуваються найшвидше :). По решті транспорту пройшов лише перший тур аукціону. Тоді як на «ГАЗ» очікує третій.
Розділ другий. Коли комусь нема чого робити, то вони лижуть торгують металобрухтом
Почалася ця епопея після першого березня, коли Кабмін видав постанову про затвердження для органів влади ліміту автомобілів. Усяким там міністерствам, адміністраціям та іншим дармоїдам наказано було розпродати надлишки автомобілів. Так почалася велика боротьба з жируванням чиновництва. Нічого сідницями на автокріслах — ніжками, ніжками. Народ радів — так їм і треба. Радість була передчасною — починання виявилося пшиком.
Бо:
1. Борці з привілеями не врахували, що усі попередні (олігархічні, демократичні, злочинні і т. д.) українські влади своїх місцевих представників не балували. Транспорту у місцевих органах влади завжди було мало і завжди він був старим. Через це очільники районів, областей хімічили, ґвалтували якісь підприємства дати їм машини в оренду і т. д. Тобто для корупції всі умови були створені.
А остання (перед цією) бандитська центральна влада ще й через патологічну жадібність не хотіла виділяти на місця ламаного гроша. Тому круті тачки зажирілих чиновників на місцях насправді виявилися купою недобитків. Котрі, як з'ясувалося (читай у 1 розділі), нікому
2. Чиновників шахраями вважає як народ, так і чиновники вищестоящі. Перші тому, що життя погане. Другі — з невідомої причини. Бо самі ж на посади і призначають.
Але такою кількістю дурних інструкцій можна обкласти тільки шахрая. Щоб продати оті нещасні машини, потрібно стільки паперів-оцінок-переоцінок-торгів-тендерів, що тільки ой.
Увага, підкреслюю: робиться все правильно, згідно з існуючими законами, розпорядженнями, інструкціями, положеннями. і до керівництва та апарату ОДА жодних претензій. Якщо вони відступлять від вищепереліченого, будуть одоганені, депремійовані, вигнані чи посаджені (як крива вивезе).
Та звичайний дядько із села, який би дуже хотів продати свою машину, зробив би це за один день, хай за тиждень. А тут машину продає цілий губернатор! Розпочинав епопею Володимир Івашко. За ці місяці його зняли. Справді, коли йому було займатися розвитком області, якщо потрібно було машини продавати і багато іншого робити? Хоча самі ж президент-прем'єр і доручили йому займатися саме цим. Тепер естафету підхопив в. о. Сергій Жур-ман. Видано три (чи чотири?) розпорядження. До того йдеться, що завершувати епохальний продаж буде наступний голова ОДА. Чи, може, ще наступний?
І якщо прямо зараз не будуть відмінені стоси документів, які ідіотизують украй потрібну для держави державну службу, її представників так і будуть ненавидіти низи і зневажати верхи.
P.S. А чиновницькі недобитки, по-доброму, потрібно здати на металолом. їм по десять-двадцять з гаком років. Вони небезпечні на дорогах. От тільки потрібне розпорядження Кабміну...
Марина Забіян, тижневик «Вісник Ч» №46 (1488)
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: губернатор, ОДА, «Волга», «Вісник Ч», Марина Забіян




