Про роботу відділу звернень громадян та соціальних питань
У межах повноважень відділу реалізуються заходи по соціальній підтримці малозабезпечених верств населення, інвалідів, людей похилого віку, одиноких, непрацездатних громадян.
Відділом проводиться цілеспрямована робота по контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями.
Відділом була розроблена «Програма підтримки громадських організацій інвалідів, ветеранів та багатодітних родин у м. Чернігові на 2008 рік», яка була затверджена рішенням двадцять третьої сесії п’ятого скликання 28 грудня 2007 року. Всього з бюджету міської ради протягом року отримують фінансову підтримку 11 громадських організацій.
З метою виконання Комплексної програми Стратегії подолання бідності, проведення у 2008 році заходів, направлених на визначення організаційно-економічних напрямків щодо забезпечення зростання доходів населення, формування джерел їхнього підвищення, зменшення рівня бідності для найуразливіших верств населення відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради підготовлено відповідне розпорядження міського голови.
Ефективно діє система заходів, спрямованих на забезпечення конкретної роботи з пропозиціями, заявами і скаргами, удосконалення стилю та методів роботи, вишукуються нові, більш дієві форми спілкування з людьми.
З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян висвітлюється у засобах масової інформації. У газетах «Чернігівські відомості», «Деснянська правда» публікуються інформації щодо розгляду звернень, організації особистих прийомів, започатковуються постійно діючі рубрики міського голови, його заступників, окремих спеціалістів, які, як надають консультативно-правову допомогу, так і оперативно висвітлюють матеріали розгляду звернень.
За звітний період керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 279 громадян, з них міським головою – 79, заступниками міського голови - 200.
Станом на 1 вересня 2008 року загальна кількість громадян, які звернулись до міської ради склала 9138 чоловік, серед яких пільгових категорій становлять 628 чоловіки: інваліди, учасники війни, бойових дій, вдови загиблих на фронті – 205 чоловік; багатодітні сім’ї, одинокі матері – 35 чоловік та ветерани праці, пенсіонери - 388.
Забезпечується особливе уважне ставлення до розгляду звернень пільгових категорій громадян. За І півріччя 2008 року матеріальну допомогу отримало 16 інвалідів Великої Вітчизняної війни, 116 учасників Великої Вітчизняної війни, 9 багатодітних матерів, 14 одиноких матерів, 659 чоловік, що належать до інших категорій.
Проведений аналіз показує, що робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно до вимог діючого законодавства, сприяє позитивному спілкуванню мешканців міста з керівництвом міської ради та керівниками її структурних підрозділів, і як наслідок, у порівнянні з відповідним періодом 2007 року кількість звернень, що надійшли до Чернігівської міської ради зменшилась на 10 % .
Відділ звернень громадян та соціальних питань міської ради буде і надалі, у межах наданих йому повноважень, удосконалювати форми і методи роботи, щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, здійснення контрольних функцій даного напрямку роботи на місцях.
Джерело: За інформацією відділу звернень громадян та соціальних питань
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.




