Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » У Чернігові на Подусівку поїде громадський транспорт
Рекламодателям

Радио
Радио

У Чернігові на Подусівку поїде громадський транспорт

 

У Чернігові з'явиться новий тимчасовий маршрут під номером 20, який курсуватиме від залізничного вокзалу до вул.Незалежності. Таке рішення ухвалили під час засідання виконкому Чернігівської міськради 17 листопада. Крім цього планується закрити діючий маршрут №23, а замість нього відкрити 31 "Подусівка-завод ЧеЗаРа" (курсуватиме через вулицю Жабинського, Київську, Захисників України та Проспект Левка Лук'яненка). У звязку з появою нового 20-го маршруту рішенням виконавчого комітету внесено зміни до нумерації автобусного маршруту, який обслуговував напрямок - вулиця Курсанта Єськова – Залізничний вокзал (через вул. Льотну, проспект Перемоги) — з №20 на звичний чернігівцям та чернігівкам №37. 



Попри війну і значні руйнування, зокрема інфраструктури електротранспорту та понищені автобуси перевізників місту вдалося відновити пасажирські перевезення. Маршрути тимчасові і їх продовжують вдосконалювати, аби охопити всі мікрорайони. Вдалося містом відновити рух тролейбусів.

Через ситуацію в енергетичній сфері країни, яку пошкодили російські ракети тролейбусну інфраструктуру продовжать відновлювати, проте акцент потрібно зробити на автоперевезенні, оскільки автобуси не залежать від наявності електроенергії, йшлося на виконкомі. Якби місту, побитому росіянами не було важко, проте продовжується впровадження реформи громадських перевезень, а це дисципліна водіїв, вчасне прибуття на зупинки і якісні автобуси, а не "будки на колесах", де водій вирішує, чи їде він ще одне коло і коли поїде додому, як це було раніше.

Зараз на маршрути кожного дня виходить 78 автобусів середньої і великої місткості, з них - 30% низькопідлогові, якими зручно користуватися маломобільним групам населення. Якщо
валідація до повномасштабного вторгнення була лише в тролейбусах, то з відновленням громадських перевезень вона запрацювала і у всіх автобусах. На лініях працюють контролери, а профільне управління і місто чітко бачать скільки перевізників перевозять пасажирів. Але і пасажирам потрібно контролювати, щоб вони отримували квиток.


Олександр Рижий Начальник управління транспорту ЧМР:

- Якщо ми встановлюємо ціну, і середня ціна за кілометр становить, до прикладу, 42 грн., а затверджена ціна - 44, то ми доплачуємо ці 2 гривні різниці.

- Також прописана регулярність рейсів. Якщо перевізник виконує менше 94% рейсів, то місто йому нічого не доплачує. Таким чином ми мотивуємо перевізника їздити по графікам
і виконувати ті умови, які встановлює місто, а не які встановили до цього перевізники. Тобто у нас вже появляється механізм регулювання транспорту і ми будемо бачити, який є пасажиропотік.

- Ми будемо балансувати цю систему і виставляти ті транспортні засоби, які прописані. Також у нас прописано, що доплата йде за рухомий склад, який відповідає умовам, це пасажиромісткість 50+ і більше, автобуси, які придатні для маломобільних верств населення і таке інше.



Не секрет, що одні маршрути прибутковіші, а є такі, які зовсім неприбуткові, оскільки ним користується менша кількість пасажирів, проте якість обслуговування має бути однакова, як і доступність до всіх мікрорайонів міста. На виконкомі ухвалили і встановлення розрахункових тарифів на транспортні послуги з перевезення пасажирів.

В середньому доплата з міського бюджету залишиться на рівні компенсації минулого року. Для пасажирів ціна не зміниться, а якість транспорту покращуватиметься.

Джерело: телеканал “Дитинець”

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: автобуси, транспорт, маршрут

Добавить в:
 
 


Центр Комплект