Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Через дорожнечу пального у майстрів побільшало замовлень на ремонт велосипедів

Через дорожнечу пального у майстрів побільшало замовлень на ремонт велосипедів

 

Через дорожнечу пального та його постійний дефіцит на вулицях Куликівки таки поменшало приватного автотранспорту. Навіть з огляду на те, що селище є транзитним пунктом на доволі пожвавленій автотрасі, а також місцем щотижневих закупів жителів всіх довколишніх сіл, у центрі населеного пункту кількість коліс таки відчутно скоротилася.



Все більше мешканці громади роблять вибір на користь економнішого транспорту - мотоциклів, мопедів, скутерів. Та все ж найбільшою популярністю користується транспорт, що має найменший вплив на екологію, - звичайні та електричні велосипеди.

На сьогодні в Куликівці є лише одна торгова точка, де можна придбати такий економний транспорт - магазин «Рибацька хата». Попри те, що товар бувший у вжитку, якість - доволі пристойна. Доставляються двоколісні прямісінько з Німеччини.

- В основному, весь товар закуповується в Гамбурзі, проте нерідко купували і в інших містах країни, - розповідає молодий власник - куликівський підприємець Максим Бочаров. - В асортименті можна знайти будь що на свій смак: мотоцикл, мопед, скутер, електро- та звичайний велосипед. Не є проблемою і продаж за попереднім замовленням, якщо є вихід на постачальника, звісно.

Підприємець зазначає, що особливого ажіотажу довкола товару через бензинову кризу не відчув. Продажі - на рівні звичних сезонних. Коливання попиту є традиційним для кожного сезону: буває доволі тривале затишшя у торгівлі, а буває, і за місяць під реалізацію відходить до кількох десятків двоколісних коней.
- Змінилися хіба що озвучені причини: раніше купували велосипед для задоволення або ж по статках, тепер - через дефіцит пального, - сміється Максим Бочаров.

Хоча у магазині в наявності безліч видів та типів двоколісної техніки, найкраще нині розкуповуються саме звичайні жіночі велосипеди-«планетарки» (планетарка - механізм перемикання швидкостей із можливістю гальмування зворотним рухом педалей). Найменшим попитом користуються шосейники - спортивні велосипеди, сконструйовані для швидкісного катання по рівній асфальтівці.

Ціни в підприємця доволі прийнятні: мопеди та скутери коштують від 16 до 27 тисяч гривень, мотоцикли - до 85 тисяч, звичайні велосипеди - від 4 до 9 тисяч гривень. У наявності є й трохи дешевші моделі - з минулорічного завозу. Проте власник магазину зазначає, що надалі з кожним завозом транспорт буде дорожчати. Це пов’язано, насамперед, із здорожчанням техніки за кордоном та зростанням вартості міжнародної валюти, адже розрахунок здійснюється у доларах.


До війни придбати будь-який транспорт тут можна було і в кредит на 4 місяці, однак на сьогодні підприємець таку послугу тимчасово не надає.
Окрім, власне, техніки, у магазині можна придбати і різні запчастини, навіть на старі радянські велосипеди - від катафотів і до зібраного колеса. У наявності є нові запчастини українського та китайського виробництва, потримані - німецького. «Витратники» (гума, покришки, шестерні) - нині найбільш ходовий товар.

До речі, як розумна альтернатива - не лише купівля нового велосипеду, а й реставрація старого. Така послуга нині користується шаленим попитом.

- Якщо чесно, я й не збирався займатися ремонтом велосипедів, та на сьогодні маю стільки замовлень, що немає коли продихнути, - втомлено зітхає куликівець Валерій (прізвище просив не називати). Для нього велоремонт - тимчасовий підробіток. - Загалом, мій профіль - бензоінструмент, але й у велотехніці трохи тямлю. Спершу один знайомий попросив підлагодити «залізного коня», потім - інший. І от, на сьогодні я вже маю купу зайвої роботи, левова частка якої додалася із зникненням пального. Просять замінити ланцюг, зірочку, підшипники. Заміну гуми, дрібний ремонт коліс здійснюють самостійно, хіба що «планетарки» потім потребують додаткового налагоджування передач.

Чоловік зізнається, що ремонт радянських велосипедів - то справа невдячна і марудна, особливо через відсутність деталей. Тож більш охоче береться до ремонту сучаснішого транспорту.

- Найбільшою проблемою нині є погана якість запчастин, - резюмує майстер. - Збирав велосипед для дружини, витратив купу грошей на якісні запчастини, але тестовий заїзд обірвався ще на перших двохстах метрах.

Тож що краще: купити чи поремонтувати? На це майстер відповів однозначно:
- Краще поремонтувати, хоча й здається, що у грошах вийде так-на-так. На європейські велосипеди нині складно знайти запчастини і вони дорогі. А от колишні, особливо якщо вдасться відшукати якісні запчастини, прослужать ще не один рік.

Газета "Поліська правда" від 23.06.2022, Марина Іваненко

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: велосипед, Куликівка

Добавить в: