Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Місто і регіон » Розбиті мости - чернігівським перевізникам не перешкода

Радио
Радио

Розбиті мости - чернігівським перевізникам не перешкода

 

Війна наробила багато лиха для України. На Чернігівщині внаслідок бойових дій було пошкоджено 626 км. доріг та зруйновано 20 мостів. Як наслідок, змінилося і взагалі скасовано багато автобусних маршрутів.

Але як жителі області дістаються до потрібних їм місць? – про це розмовляємо з 42-річним заступником директора Чернігівського об'єднання автобусних станцій Юрієм Черкашиним. Його відомство укладає договори з перевізниками міжміських (відстань між містами – понад 50 км.), міжобласних та міжнародних маршрутів, забезпечує функціонування автостанцій.
У квітні, коли бандформування забралися з Чернігівщини, було відновлено роботу автостанцій у Прилуках, Ніжині та Ічні, у травні розпочали роботу автостанції у Коропі, Бахмачі, центральна автостанція Чернігова, у липні ще дві автостанції Чернігова.

- Юрію Юрійовичу, чому відкриття автостанцій і, отже, автобусних маршрутів розтягнуте в часі?
- Війна внесла свої корективи до автобусної мережі області. Потік пасажирів та кількість задіяних автобусів стали набагато меншими. Якщо до війни на Чернігівщині працювало 150 перевізників, включаючи міжнародні маршрути, то зараз їх приблизно 50.

- Багато хто виїхав за межі області, у багатьох транспорт стоїть і потребує ремонту. Водіям доводиться об'їжджати розбиті дороги та підірвані мости. Але в паспорті маршруту вказано певний шлях, водій юридично не має права самовільно змінювати його, доводиться узгоджувати його з обласною військовою адміністрацією та вносити корективи.

- Донедавна було дуже утруднено київський напрямок. Через зруйнований автомобільний міст через Десну автомобілям доводилося виїжджати з Чернігова об'їзною трасою на Михайло-Коцюбинське, через Остер, а далі до Києва накатаною дорогою. Тому перевізники, які раніше їздили по Прилуксько-Ніжинському напрямку через автомобільний міст, не хочуть об'їжджати його, але готові співпрацювати з нами, як тільки відновлять міст.

- Вартість проїзду збільшується?
- Об'їзди підірваних мостів додають перевізнику кілометраж, а для пасажира – вартість проїзду. Але подорожчання проїзду також спричинене зростанням цін на запчастини, паливо, адже перевізник рахує амортизацію, свою витратну частину та збільшення зарплат.

Як повідомив голова Чернігівської обласної військової адміністрації В'ячеслав Чаус, на сьогодні відремонтовано за тимчасовою схемою половину зруйнованих мостів, що дозволяє відновлювати транспортне сполучення по області.

Північний напрямок – від Чернігова до Березного, Мени, Сосниці, Грем'яча – забезпечено відновленням у травні цього року аварійного мосту через річку Снов.


Південний напрямок, у тому числі закордонні поїздки до Вроцлава та Гдині (Польща), Вільнюса, Праги здійснюються тільки дорогою до столиці. З 4-го квітня відновився рух на Київ, але старою київською дорогою, через селище Гончарівське, що також значно подовжувало час поїздки.

Найважче довелося охочим доїхати до населених пунктів у східному, Прилуксько-Ніжинському напрямку та до сіл, що належать до Чернігова та розташовані Київською трасою. Не об'їжджати ж їм старою трасою через селище Гончарівське, прямуючи з Чернігова на захід!

Як вихід, знайшли маршрут через пішохідний міст через річку Десну до маршруток та автобусів, які чекають на пасажирів з того боку мосту. Найчастіше охочі потрапити до Ніжина, Прилуки, Куликівки, Красного, Количівки довго чекають на транспорт, сидячи на колодках біля мосту, і скаржаться, що маршрутки непередбачувані щодо розкладу руху. І навпаки, ті, хто приїжджає з цих пунктів, зупиняються перед пішохідним мостом і пішки йдуть по ньому в місто.

Наразі міст закритий для проїзду транспорту, люди по ньому пересуваються пішки, велосипедами та мотоциклами. Міст пошкоджений, в принципі, не дуже - на початку є наскрізна пробоїна, зазирнувши в неї, можна побачити воду Десни, і в кінці мосту зяє дві наскрізні пробоїни, також сильно пошкоджені і обпалені залізні перила. Але не секрет, що міст є стратегічним об'єктом, охороняється, і його відео- та фотографування заборонено.







Ще 3-го липня ця дорога діяла. 4-го липня диспетчер Центрального автовокзалу на запитання, поставлене телефоном про маршрут до Києва, радісним голосом оголосила: "Ви сідайте в наш автобус, і ми підвеземо вас прямо до Києва довоєнною дорогою!"
Нагадаємо, що відкриття довоєнного і найкоротшого шляху на Київ вчора зранку було анонсоване В'ячеславом Чаусом.

Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Черкашин, автобуси, маршрути, перевізники

Добавить в:
 
 


Центр Комплект