Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » Як вибрати підрядника для просування соцмереж

Радио

Як вибрати підрядника для просування соцмереж

 

Як вибрати підрядника для просування соцмереж

Соціальні мережі зручні не лише для спілкування, але і для ведення бізнесу, просування товарів та послуг, розширення цільової аудиторії. Враховуючи, що такі майданчики постійно розвиваються, важливо знайти фахівця, який буде відстежувати зміни та ефективно ними розпоряджатися. Іншими словами, знадобиться кваліфікований SMM-підрядник. Де і як його знайти, зараз розповімо.

BMbPM2cJ0s_PoFHmdZwn4g5hl_-nmQwIIeEZAknymxGrYYT9rrf_R4X5nRW8HLRW-suaIGhXm4OgVw10jxc4oxZbbk0t3ERr4dRKOIjYTJKkL6bTKTa3ZR9PFEabNnT-MsQdT1mhS0gUmLk3Vw

Фрілансер чи агентство?

Спочатку визначиться, хто саме вам потрібен: фрілансер чи SMM-агентство? Головний аргумент на користь SMM-фрілансера — більш низька в порівнянні з агентством вартість послуг. Зазвичай такі спеціалісти підлаштовуються під бажання клієнта і, на відміну від агентств, готові працювати з будь-якими бюджетами. Знайти фахівця можна на біржі фрілансу (детальніше на https://freelance.ua/users/smm/). Портфоліо, високий рейтинг та позитивні відгуки допоможуть вибрати відповідного виконавця серед осіб, що відгукнулися на вашу пропозицію.

Не довіряєте фахівцям на дистанційці, тоді звертайтеся в спеціалізоване агентство. Тут вже можна не турбуватися за якість послуг. Компанії дбають про свою репутацію, тому прикладають чимало зусиль, щоб бути привабливими для клієнтів і не мати незадоволених замовників. Також вам гарантовано нададуть повний звіт про виконані роботи, необхідність складання якого прописана у внутрішніх регламентах. Вибираючи агентство, ви можете не турбуватися й про форс-мажори. У разі потреби агентство надасть додаткового співробітника або замінить хворого. 

Критерії вибору

Ясна річ, що на ринку праці SMM-послуги надають сотні або навіть тисячі фрілансерів та компаній, серед яких треба вибрати максимально надійного виконавця. І в тому, і в іншому випадку відштовхуватися маєте від наступних критеріїв:

  • Досвід. Найкраще, якщо досвід фахівця з інтернет-маркетингу не менше 3–5 років. Щоб зрозуміти алгоритми різних соцмереж, відчути особливості їх аудиторії та навчитися розміщувати рекламу за мінімальними ставками — потрібен час, тому одних лише профільних курсів буде не достатньо.
  • Спеціалізація. Шукайте підрядника, у якого вже були клієнти вашої тематики (медицина, фінанси, продаж одягу, косметологія тощо), оскільки кожна тематика має свої особливості роботи.
  • Клієнтська база. Відгуки попередніх замовників побічно підтверджують експертність і високий статус підрядника. Так на біржі фрілансу (https://freelance.ua/) вони надаються за результатами кожного проєкту, що був завершений. Якщо маєте можливість, зв’яжіться з їх авторами та поставте питання, що вас хвилюють. Наприклад, чи не зривав підрядник терміни, чи не допускав фатальних помилок при роботі з негативними коментарями тощо.
  • Ефективність роботи. Основний критерій оцінки роботи SMM-фахівців — досягнення заздалегідь узгоджених із замовником KPI. Такими можуть виступати: середньостатистична кількість лайків чи перепостів публікацій, кількість заброньованих або куплених квитків, кількість використаних промокодів тощо. Про свої досягнення в рамках різних проєктів підрядники зазвичай пишуть на власних сайтах та галузевих майданчиках. Не полінуйтеся, заздалегідь вивчіть їх кейси.
  • Вміння ефективно розпоряджатися бюджетами. Рекламне просування в соцмережах влаштовано за аукціонним типом. Від того, наскільки фахівець знає цільову аудиторію і вміє налаштовувати рекламні акції, буде залежати вартість отримання нового передплатника або лайка під потрібним постом.

Підбиваємо підсумки: немає значення, шукаєте ви фрілансера чи агентство, вивчайте рейтинги та вибирайте підрядника серед лідерів за напрямками, які вам потрібні. Бажаємо вдалого вибору!

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Добавить в:
 
 


Центр Комплект