• Брухт ДальнобойСервис
Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » Корюківчанин Аркадій Бугрим вирішив довести, що страхова компанія була не права


Корюківчанин Аркадій Бугрим вирішив довести, що страхова компанія була не права

 

Чи добре ми обізнані з правами й обов’язками, умовами договорів, які підписуємо, і взагалі законами про страхування? Написати листа на цю тему корюківчанина Аркадія Бугрима змусив випадок, який з ним нещодавно трапився.



Придбав автівку

Як відомо всім, їздити на транспорті без страхового поліса заборонено. Певний час я як водій користувався послугами ПАТ «Страхове товариство «Гарантія». Як кажуть, Бог милував, нічого не траплялося.

Цього року в другій половині серпня я придбав і переоформив на себе транспортний засіб разом із чинним ще протягом тривалого терміну страховим полісом страхового товариства «Гарантія».



За деякий час завітав у представництво цього товариства в нашому місті, щоб з’ясувати й уточнити деякі деталі, котрі стосуються законодавчих аспектів мого випадку. Представники страхової приділили немало часу, щоб переконати мене в незаконності чинного страхового поліса, що оформлений на попереднього власника.

Мене запевнили в тому, що потрібно на моє ім’я укласти новий договір обов’язкового страхування цивільноправової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

І хоча незгода та сумніви мене не полишали, та під час дискусії з вельмишановними й поважними, і як мені здалося, професіональними та компетентними у своїй справі представниками страхового товариства, договір переуклали.

Поцікавився законами

Так склалися обставини, що невдовзі я був вимушений продати придбаний транспортний засіб. З уже відомих завірянь представників страхового товариства виходило, що й мій «свіжий» страховий поліс не знадобиться новим власникам транспортного засобу.

"Я прийняв рішення припинити дію страхового договору, що й зробив. І лише тоді «прозрів»"

Озброївся знаннями щодо законів подібного випадку страхування і, перш за все, відповідно до пунктів 20.1 та 20.2 статті 20 ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільноправової відповідальності власників наземних транспортних засобів».

Зокрема, вони говорять: «У разі зміни власника забезпеченого транспортного засобу договір страхування зберігає чинність до закінчення строку його дії. У разі відчуження (зміна власників або реєстраційних номерних знаків) забезпеченого транспортного засобу права та обов’язки страхувальника переходять до особи, яка прийняла такий транспортний засіб у свою власність».

Після роз’яснень мототранспортного бюро та спілкування з представниками центрального офісу ПАТ «Страхове товариство «Гарантія» я ознайомив місцевих фахівців страхової з тим, чого вони не знали. І що б ви думали? Вони залишилися при своїх переконаннях і поглядах. Мало того, обізвали мене жадібним.

Жадібний чи принциповий

До заяви та повернення оригіналу страхового поліса попросили принести довідку з реквізитами моєї банківської картки для повернення залишків (20%) від сплаченої страхової суми, запевнивши, що працівники банку знають про таку довідку.

Довелося двічі навідуватися в банківську установу, бо працівники банку здивувалися, що потрібно видати не просто дешеву видруківку з банкомата про реквізити, а окрему довідку з мокрою печаткою, яка коштує 100 гривень. Мені нічого не залишалося, як придбати таку довідку, на якій наполягала працівниця «Гарантії».

"Уже потім я замислився, чи варта гра свічок: 630 гривень мінус 20%, мінус 100 гривень, а до того ще витрачені час і нерви, плюс конфлікти та стреси"

Минуло 24 доби, а кошти не надходять. Пішов поцікавитися в завідувача, коли ж мені повернуть кошти, а він каже, що не може дати відповіді. Хоча, згідно з законодавством, кошти мені вони були зобов’язані повернути протягом 14 діб.

За дві доби зателефонував у центральний офіс страхової. Там здивувалися, чому я так пізно цікавлюся. Передзвонили своїм представникам на місці та повідомили, що заява ще не надходила, і в моєму випадку винен людський фактор!

Минув майже місяць. Я втретє зателефонував до центрального офісу, щоб дізнатися, коли отримаю кошти. Назавтра з Чернігова відповіли, мовляв, затримка сталася з технічних причин. Гроші (20%) повернули. Але переді мною ніхто навіть не вибачився за непрофесійність працівників на місцях.

Самотужки вивчаючи законодавчу базу щодо ситуації, у яку я потрапив, дійшов такого висновку. Попередній власник транспортного засобу, який я придбав, повинен був усього лише переукласти страховку у зв’язку зі зміною номерів. І все. Власник — він, номери — мої. Страховка діє до кінця терміну, на який її уклав попередній власник.

А написав я цього листа тому, що ситуація, у яку я потрапив, може статися й з іншими водіями. Тож, можливо, мій гіркий досвід стане комусь у пригоді. А мені особисто хотілося б, аби головувало законодавче право, а не «людський фактор».

Джерело: Сусіди.Сіty

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: Корюківка, Бугрим, водій

Добавить в:
 
 


Центр Комплект