Мобільна версія сайту Головна сторінка » Новини » Місто і регіон » UPG – не лише пальне, а й ресторани нового формату

UPG – не лише пальне, а й ресторани нового формату

 

Сьогодні заправки – це не лише про якісне пальне, а ще й про сервіс як для автомобіля, так і для водія. Окрім розповсюджених магазинів на АЗК, популярністю користуються заправки-кафе, де є можливість замовити свіжі страви «з-під ножа». Мережа автомобільних заправних комплексів UPG завжди піклується про своїх клієнтів, тому на більшості АЗС для гостей працюють ресторани нового формату VIVO cafe. Компанія пояснює необхідність присутності на АЗК ресторанів декількома причинами:

  1. Енергія потрібна всім, особливо водіям. Це гарантія їхньої сконцентрованості на дорогах.
  2. Дійсно смачна їжа завжди буде користуватися попитом. А можливість обирати власне меню, подорожуючи країною, додасть романтики будь-якій дорожній пригоді.
  3. Сьогодні оцінюють не лише їжу, а й атмосферу закладу. Мати можливість відпочити від міського шуму чи зосередженості на дорозі – важливий аспект.

Ресторани на АЗС створюють ту особливу атмосферу дорожньої романтики з ароматом міцної свіжозвареної кави. Але UPG вирішила не зупинятися на стандартному асортименті дорожнього меню, тому в VIVO cafe подають страви з якісних продуктів найпопулярніших кухонь: української, італійської, австрійської, мексиканської, французької та багатьох інших.

VIVO cafe на АЗС UPG має свій особливий підхід

UPG обіцяє, що кожен відвідувач буде відчувати себе особливим гостем їхнього ресторану і зможе обрати щось на свій смак. VIVO cafe беруть до уваги і варіацію часових рамок відвідування – клієнти можуть замовити експрес-меню або не поспішаючи насолодитися авторськими стравами. Попри це однією із найпопулярніших позицій залишається американський бургер, представлений в десятьох різних варіаціях. Особлива увага приділяється також авторським десертам.

Зрозуміло, що під час зупинки на обід в дорозі, мандрівників хвилюють питання безпеки та якості продуктів. Тому кожен дорожній ресторан приділяє цьому особливу увагу. Зокрема, мережа якісного пального UPG попіклувалась про безпеку клієнтів ще на етапі проєктування кухні та інших технологічних приміщень. До того ж в усіх ресторанах введений єдиний системний підхід щодо забезпечення якості і безпеки продукції. Кухонні приміщення знаходяться під постійним відеоспостереженням, а ресторани періодично перевіряють бренд-шефи.

І не можна залишити без уваги протиепідеміологічні норми безпеки, які діють на всій території України. Всі працівники заправок дотримуються маскового режиму, поверхні та приміщення регулярно обробляються дезінфектором, дотримується графік прибирань і провітрювання. Для клієнтів розміщені дезінфектори та є можливість придбати нову захисну маску.

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Додати в: