Бібліотекар перехитрила шахрая

— Першого вересня мені зателефонували з номера 091-94-63-113. Спитали, чи я обслуговуюсь у «Райффайзен банку Аваль». Я підтвердила. Сказали, що 15 хвилин тому у мене з картки знято певну суму грошей, і чи я підтверджую, що саме я знімала. Я відповіла, що такої суми у мене на картці не було, а якщо ви поклали туди стільки, то я піду зніму. А до того подзвоню на гарячу лінію. І тут мені відповідь: «Ну ти і сука...» (вибачте, передаю дослівно). До того розмова велась культурно, українською мовою, — ділиться своєю історією 50-річна Валентина Чорна, бібліотекар з села Дібрівне Городнянського району. — Тому не ведіться. Відразу говоріть, що для уточнення подзвоните на гарячу лінію. Це дієвий спосіб зупинити шахраїв, — радить жінка.



Максиму Вороніну з Городні 25 серпня прийшло СМС-повідомлення, що його картку Ощадбанку заблоковано на 62 доби. А щоб її розблокувати, потрібно протягом трьох годин зателефонувати в колл-центр банку за номером, який вказано у СМС-ці, і назвати оператору номер картки і скільки грошей є на ній, прізвище, ім’я та по батькові, пін-код, три цифри зі зворотного боку картки. Чоловік не попався на цей гачок, у нього немає картки Ощадбанку.

Та бувають випадки, коли людина все розповіла. І з картки крадуть не тільки власні, а ще й кредитні кошти. Кредит доведеться повертати. Бо банки не «дарують» його ошуканим клієнтам. Вважається, що людина сама винна, адже в банку при оформленні картки її попереджали: не розголошувати нікому ці дані. До того ж на картці кожного банку на звороті вказано номер його гарячої лінії. І дзвонити на нього можна безкоштовно, навіть з мобільних.

Валентина Остерська, тижневик «Вісник Ч» №36 (1738), 5 вересня 2019 року

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: шахраї, банківська картка, «Вісник Ч», Валентина Остерська

Добавить в:
Армения



ЦентрКомплект