Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » Чому квитанції за гарячу воду засмутили чернігівців



Чому квитанції за гарячу воду засмутили чернігівців

На минулому тижні споживачі ПАТ «Облтеплокомуненерго» отримали квитанції на оплату спожитої в липні гарячої води, які їх, м'яко кажучи, засмутили. Не всіх, а тих, хто досі не встановив квартирний лічильник гарячої води. А таких людей десятки тисяч.



Взагалі, липень для чернігівців, які мешкають на лівому березі Стрижня, — місяць особливий: «Облтеплокомуненерго» виконує ремонтні роботи з підготовки тепломереж до роботи взимку, які тривають (мають тривати) 15 днів. ТЕЦ на цей час припиняє подачу води до закільцьованих мереж «Облтеплокомуненерго». Які роботи виконуються, невідомо, але традиційно гарячої води нема.

Колись перерва в її подачі тривала 10 днів, потім 12, потім 14, а зараз 15. До того ж тариф на централізоване гаряче водопостачання розрахований так, що подача води має тривати 350 днів на рік. Тобто 15 днів, коли відбувається ремонт, має сплачувати споживач. Як здійснювались ці розрахунки, невідомо, але раніше їх перевіряло управління економіки міської ради й ніяких порушень не виявило. Споживачі висловлювали невдоволення, але платили. В інших випадках, зокрема під час випробувань, аварій, у разі відсутності гарячої води, за ці дні виконувався перерахунок. Але зараз про перерахунок іноді почали «забувати». Так, 20 липня 2017 року через аварію на теплопункті по вул. Захисників України добу не було гарячої води у всіх мікрорайонах Бобровиці, але заплатити довелось.

Торік із оплатою нібито проблем не було. Була проблема з організацією. ОТКЕ спочатку виконала свій 15-денний ремонт у липні, а потім виявилось, що «ТехНова» має замінити труби по вул. Коцюбинського й запланувала це на вересень-жовтень. Хоча, мабуть, розумні люди зробили б ці роботи одночасно. А так мешканцям лівого берега Стрижня довелося сидіти без теплої води ще 15 діб, до 4 жовтня. Щоправда, перерахунок зробили й за жовтень, і за вересень.



Цього року оголошення про ремонтні роботи, пов'язані з мережами ТЕЦ, з'явилось за тиждень, і люди були задоволені, що гарячої води не буде лише 19 днів, а не ЗО, як торік. І дійсно, ТЕЦ уже 19 липня почала заповнювати систему, а о 9-й годині 20 липня почала з'являтись вода. Може, вибори, які мали відбутися 21-го, допомогли, але людям було комфортно. Бо гаряча вода є лише в небагатьох обласних центрах. Але коли отримали згадані вище квитанції, зрозуміли, що їх обдурили. Адже замість закладених у тариф 15 днів гарячої води не було 19. Тариф на одну людину на місяць за нормою 362 гри 18 копійок. Тобто за чотири дні забрали з кожної людини по 46 грн 73 коп. А не дали нічого. На жаль, керівники «Облтеплокомуненерго» не розуміють, що в країні відбуваються зміни, і нехтування інтересами людей призвело до революції на рівні країни. Незабаром зміни розпочнуться і на місцевому рівні, тож тим, хто так не поважає людей, варто бути обережними.

Петро Лавров, «Чернігівські відомості» №34 (1483) від 21 серпня 2019

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: гаряча вода, ПАТ «Облтеплокомуненерго», Лавров, Чернігівські відомості

Добавить в:


ЦентрКомплект