чернигов-авто
чернигов-авто
чернигов-авто
чернигов-авто
чернигов-авто
чернигов-авто
Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » У Чернігові відкрився «Прозорий офіс» для населення



У Чернігові відкрився «Прозорий офіс» для населення

Тепер жителі обласного центру отримуватимуть майже сто соціальних та адміністративних послуг ще зручніше, комфортніше, швидше та доступніше.



29 травня в Чернігові відбулося відкриття Центру надання соціальних та інших адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за участі заступника Міністра соціальної політики України Миколи Шамбіра, Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка, заступника голови облдержадміністрації Наталії Романової, начальника головного управління Пенсійного фонду України в області Юрія Юрченка, представників місцевого самоврядування, ЗМІ та громадян міста.

На реконструкцію приміщення з державного бюджету виділено 7,5 млн грн та забезпечено співфінансування з міського бюджету в розмірі 1,8 млн грн. У межах проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення», що реалізується Міністерством соціальної політики України, за сприяння Світового банку, Центр облаштовано меблями та сучасною комп’ютерною технікою.

- Ще 20 років тому про «Прозорий офіс», у якому сьогодні дійсно розміщається 4 служби, не можна було і мріяти. Сьогодні за рахунок спільних баз даних, ІТ-технологій усе спрощується. На даному етапі часу такий офіс – це дійсно правильне рішення, - зазначив у своєму виступі Чернігівській міській голова Владислав Атрошенко при відкритті центру.

Перевагою надання послуг у такому форматі є те, що в одному приміщенні, який працюватиме у форматі «прозорий офіс», можна отримати базовий пакет послуг соціального характеру за різними напрямами. Мешканці міста можуть отримати майже 100 видів соціальних, адміністративних реєстраційніх послуг з призначення субсидій, різних видів допомог та компенсацій, одержання пільг, призначення та перерахунку пенсій. У центрі реалізуються всі основні світові стандарти обслуговування: електронна черга, актова зала, дитяча кімната, зала для нарад тощо. Кожне робоче місце для прийому громадян має інформаційну табличку із зазначенням номера місця, прізвища, імені, по батькові та посади фахівця Центру. Над кожним спеціалістом розміщується електронне табло, яке вказує на номер талону та орієнтує громадян до якого спеціаліста він має звернутись.

- Сьогодні ми створили дійсно гідні умови для громадян, щоб вони відчули, що знаходяться у тій структурі, яка працює для людей, - підкреслив начальник головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області Юрій Юрченко.

Центр розташований на І-ІІ поверхах приміщення Новозаводської районної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19. Робочі години: з 8.00 до 17.00 (понеділок-четвер), з 8.00 до 16.00 (п’ятниця). Контактний телефон – 677-122.

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області інформує:

З 29 травня 2019 року прийом громадян здійснюється фахівцями Чернігівського відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) у Центрі надання соціальних та інших адміністративних послуг за адресою: м. Чернігів, вул. Івана Мазепи,19 (перший поверх). Раніше прийом здійснювався за адресою: м. Чернігів, пр-т Миру, 44.

Графік роботи: понеділок – четвер: з 8-00 до 16-00, п’ятниця: з 8-00 до 15-00. Без перерви.

Телефон для довідок: 67-44-09, 67-57-74, 67-56-70

«Чернігвщина» №23 (736) від 6 червня 2019

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: соціальні та адміністративні послуги, «Чернігвщина»

Добавить в:
Армения



ЦентрКомплект