Вторник, 4 Июля 2023 09:47 | Просмотров : 2097
АКТУАЛЬНО Про це свідчать результати восьмого всеукраїнського муніципального опитування на замовлення Міжнародного республіканського інституту, яке профінансувало Агентство США з міжнародного розвитку USAID. Презентація дослідження відбулась 30 червня під час Конференції з демократичного врядування.
Серед учасників заходу: посолка США в Україні Бріджит Брінк, директор Міжнародного республіканського інституту в Україні Майкл Дракман, представники центральної влади та місцевого самоврядування — голова Асоціації міст України та міський голова Києва Віталій Кличко, а також очільники Вінниці, Рівного, Харкова, Миколаєва, Бучі, Охтирки. Чернігів представляв виконуючий обов’язки міського голови.
Олександр Ломако під час панелі «Кращі практики відновлення та план дій громад» представив результати роботи місцевої влади Чернігова по відновленню міста і зазначив, що всі ці процеси відбувається, на жаль, не завдяки, а всупереч.
- Багато зроблено не завдяки, а всупереч, адже місто, відбивши наступ ворога з півночі, страждає від постійних атак з центру. М‘яко кажучи, цей тиск на місцеву владу не йде на користь процесу відбудови та розвитку нашого міста. Але і попри це, за показниками зведеного рейтингу обласних центрів в розділі «Прифронтові міста», Чернігів ділить перше місце з Харковом, - зазначив Ломако.
Опитування проведене серед майже 17 тис. респондентів у 21 місті України і є одним з найбільш повних зрізів громадської думки в Україні, яке показало, що переважна більшість населення вірить у краще майбутнє, позитивно оцінює якість послуг, що надаються місцевою владою, і планує залишатися у своїх містах під час війни з росією та після її завершення.
Чернігів у своїй групі має перше місце за індексом якості обслуговування та послуг. Разом з тим, якщо порівнювати отриманий показник з містами категорії "центр" та "захід", то і там ми входимо до трійки лідерів.
- За тими показникам, які ми побачили, зрозуміло, що міста, які постраждали і зазнали руйнувань, переважно просіли. Тому що у нас зараз інші пріоритети, але, якщо подивитися розділ "прифронтові міста", Чернігів продовжує з Харковом ділити перше-друге місце. Це означає, що нам вдалося повернути життя в місто, — йшлося у виступі в.о. міського голови Чернігова.
Всього 18 послуг, серед яких і комунальні, якість надання яких вивчали автори дослідження.
З-поміж них чернігівці високо оцінили: прибирання міста та водопостачання - 76%, роботу вуличного освітлення - 75%, опалення - 68%. Варто зауважити і зміну настроїв населення у ставленні до громадських перевезень. Цей показник тягнув попередні роки рейтинг Чернігова вниз, сьогодні ж, попри війну, міська влада реалізовує реформування цієї системи (зміну маршрутів, відмову від автобусів малої місткості, можливість здійснювати пересадку за вартістю одного квитка, оновлення тролейбусного парку тощо) - 48% опитаних обрали відповіді “відмінно” та “добре”, відповідаючи про рівень надання послуг, ще 33% - “середньо”. Стосовно роботи закладів освіти, то в позитивному ключі їх оцінили 65% опитаних, дитсадків - 58%.
За матеріалами Пресслужби Чернігівської міської ради
Серед учасників заходу: посолка США в Україні Бріджит Брінк, директор Міжнародного республіканського інституту в Україні Майкл Дракман, представники центральної влади та місцевого самоврядування — голова Асоціації міст України та міський голова Києва Віталій Кличко, а також очільники Вінниці, Рівного, Харкова, Миколаєва, Бучі, Охтирки. Чернігів представляв виконуючий обов’язки міського голови.
Олександр Ломако під час панелі «Кращі практики відновлення та план дій громад» представив результати роботи місцевої влади Чернігова по відновленню міста і зазначив, що всі ці процеси відбувається, на жаль, не завдяки, а всупереч.
- Багато зроблено не завдяки, а всупереч, адже місто, відбивши наступ ворога з півночі, страждає від постійних атак з центру. М‘яко кажучи, цей тиск на місцеву владу не йде на користь процесу відбудови та розвитку нашого міста. Але і попри це, за показниками зведеного рейтингу обласних центрів в розділі «Прифронтові міста», Чернігів ділить перше місце з Харковом, - зазначив Ломако.
Опитування проведене серед майже 17 тис. респондентів у 21 місті України і є одним з найбільш повних зрізів громадської думки в Україні, яке показало, що переважна більшість населення вірить у краще майбутнє, позитивно оцінює якість послуг, що надаються місцевою владою, і планує залишатися у своїх містах під час війни з росією та після її завершення.
Чернігів серед лідерів
Восьме муніципальне дослідження проводилося в умовах широкомасштабної війни, яка поставила міста в різні умови. В одних відбувся відтік людей, підприємств та внаслідок активних бойових дій завдано збитків, що сумуються в мільярди доларів, а інші прийняли у себе десятки тисяч ВПО, бізнесів, що дало додаткові надходження в бюджети і можливості для розвитку. Тому їх розбили за трьома групами: центральні, західні та прифронтові. До останніх віднесено і Чернігів.Чернігів у своїй групі має перше місце за індексом якості обслуговування та послуг. Разом з тим, якщо порівнювати отриманий показник з містами категорії "центр" та "захід", то і там ми входимо до трійки лідерів.
- За тими показникам, які ми побачили, зрозуміло, що міста, які постраждали і зазнали руйнувань, переважно просіли. Тому що у нас зараз інші пріоритети, але, якщо подивитися розділ "прифронтові міста", Чернігів продовжує з Харковом ділити перше-друге місце. Це означає, що нам вдалося повернути життя в місто, — йшлося у виступі в.о. міського голови Чернігова.
Всього 18 послуг, серед яких і комунальні, якість надання яких вивчали автори дослідження.
З-поміж них чернігівці високо оцінили: прибирання міста та водопостачання - 76%, роботу вуличного освітлення - 75%, опалення - 68%. Варто зауважити і зміну настроїв населення у ставленні до громадських перевезень. Цей показник тягнув попередні роки рейтинг Чернігова вниз, сьогодні ж, попри війну, міська влада реалізовує реформування цієї системи (зміну маршрутів, відмову від автобусів малої місткості, можливість здійснювати пересадку за вартістю одного квитка, оновлення тролейбусного парку тощо) - 48% опитаних обрали відповіді “відмінно” та “добре”, відповідаючи про рівень надання послуг, ще 33% - “середньо”. Стосовно роботи закладів освіти, то в позитивному ключі їх оцінили 65% опитаних, дитсадків - 58%.
За матеріалами Пресслужби Чернігівської міської ради
Материал собран и подготовлен коллективом Gorod.cn.ua