• Брухт ДальнобойСервис
Мобильная версия сайта Главная страница » Блоги » Блог jesterec » О математике в 3 классе. Кратко....


Талион

О математике в 3 классе. Кратко....

14 Февраля 2016 19:56   Просмотров: 9190
Метки:
Нравится Рейтинг поста: 0
ПРИКЛАД 1:
Знайди значення одного виразу стовпчиком.
Використай результат для обчислення решти виразів способом округлення.
а) 394 + 487
б) 398 + 487
в) 494 + 387
г) 594 + 187
д) 294 + 491
е) 487 + 388

Для тих, хто давно не був у школі я поясню.
Спосіб округлення, це коли ми якесь число доводимо до вигляду найближчого більшого цілого.
Наприклад: 37+28.
37 округлюємо до 40 (додали 3)
28 до 30 (додали 2)
Розвязок звели до : 40+30 = ..... а потім віднімаємо 3 і 2.
Тобто: 37+28= 37+3-3 + 28+2-2 = 40+30-3-2=70-3-2=67-2=65
Ось таким чином дітей вчать розвязувати такі приклади.


Приклад 1 розвязується трошки інакше.
Тут використовують результат першого прикладу, щоб розвязувати наступні.
Покажу як це потрібно робити реально, а потім покажу, як це пропонується в інтернеті.
Реально:
а) 
394
+
487
------
881  - беремо для наступних прикладів.

г)
594+ 187 =
дивимось на числа і порівнюєм з першим прикладом.
594 більше за 394 на 200
187 меньше за 487 на 300
Тобто для розвязування нам потрібно попередній результат "881" збільшити на 200 та зменьшити на 300.
Робимо: 594+187 = 881+200-300 =  або 881-300+200 = 581+200 = 781.
Тобто 594+187 =781.
Ось таким чином потрібно розвязувати у школі.

А тепер подивимось, яким чином рекомендують розвязувати:
Розв’язання:

+394

487

881

394 + 487 = 881

394 + 490 = 884

884 – 3 = 881



594 + 187 = 781 (перший доданок збільшили на 200, другий зменшили на 300 , тому сума зменшилася на 100)

594 + 200 = 794

794 – 3 = 791

Спробуйте розваязати науступні приклади самі ))))


П.С. У підручнику "Богданович, Лишенко" я так і не знайшов пояснення методики розвязування таких прикладів

Добавить в:
 
 


Центр Комплект