Першачкам, які навчаються у школі № 33, пощастило — тут працюють найкращі педагоги початкової школи
Понеділок, 30 вересня 2013 14:14 | Переглядів: 3083
http://vid.cn.ua
Першачкам, які навчаються у школі № 33,
пощастило — тут працюють найкращі
педагоги початкової школи
Про те, що батьки гідно оцінили її рівень, свідчить кількість першокласників. Цього року в школі сформовано аж шість перших класів!
Сам заклад є базовим із початкової ланки для інституту педагогічної післядипломної освіти і справжнім центром дозвілля для дітей мікрорайону «Ремзавод».
Коли в мікрорайоні працювало одне з найстаріших і чималих підприємств з однойменною назвою, тут вирувало промислове життя. Навкруги відбудовувалася інфраструктура, але, на жаль, у ній не було музичних, спортивних, художніх шкіл чи студій, кінотеатрів. Власне, як і зараз.
Щоб дітвора мікрорайону не відчувала себе обділеною, не вешталася без діла вулицями міста після уроків, а змістовно розважалася та розвивала свої таланти, не виїжджаючи за межі мікрорайону,
директор ЗНЗ № 33 Лариса Лесун вирішила: функції місцевого мистецько-культурного осередку необхідно взяти на себе школі.
Мудре рішення педагога було підтримано міським управлінням освіти, і ось уже дев’ять років на базі школи працюють тренери першої та другої дитячих спортивних шкіл, які займаються з дітьми волейболом, футболом, баскетболом, гімнастикою та велоспортом. Діє на базі закладу і філіал музичної школи, де діти можуть отримати освіту з класів фортепіано, акордеона, баяна, скрипки й гітари. Любителі танців відточують свою майстерність у відомих танцювальних колективах, що неодноразово ставали переможцями конкурсів різних рівнів, — «Бродвей» та «Сучасні кроки», а майбутні актори та режисери — у шкільному аматорському театрі. Є у школі Інтернет, бібліотека, добре укомплектована художньою літературою, сучасний басейн і облаштована пришкільна територія з гарними клумбами, де прогулюються мами з малечею зі всього мікрорайону. Тож коли закінчуються уроки, життя в школі не припиняється, а лише переходить на інший рівень спілкування.
Але школа — це не клуб дозвілля, її головна функція — якісне навчання дітей. Для цього в школі створено всі умови. Цього року за допомогою міської ради та за сприяння міського голови Олександра Соколова і секретаря міськради Олега Шеремета школа отримала новий сучасний комп’ютерний клас.
Старі комп’ютери теж не залишилися без діла, їх передали початковій ланці й створили окремий комп’ютерний клас для малечі. До речі, й інші кабінети закладу обладнані на високому рівні. Минулого року на міському огляді-конкурсі, започаткованому міським управлінням освіти, кабінети фізики, початкових класів та іноземної мови початкової ланки отримали перші місця, а кабінет хімії — взагалі Гран-прі, адже був визнаний найкращим кабінетом міста.
Школа пишається своїми педагогами. «У нас дуже сильні кафедри фізики й математики, української філології, біохімії і, звичайно, початкової школи. Ми є базовою школою з початкової ланки для інституту педагогічної післядипломної освіти ім. К.Д. Ушинського. На базі нашого закладу проходять семінари, навчання, відкриті уроки для вчителів початкових класів міста й області», — розповідає директор школи.
Неподалік від «Ремзаводу» розташовані дуже сильні навчальні заклади — ліцеї № 15 і 32, колегіум № 11. Звичайно, у чомусь школа не може змагатися з ними, там інші навчальні плани, цілі й завдання. Але школа намагається бути на рівні й тримає марку!
«У нас уже традиційно всі 11-ті класи — профільні, завжди є математичний, з української філології, за бажанням батьків — хіміко-біологічний, художньо-естетичний. Для викладання у профільних класах запрошуються педагоги з інституту педагогічної післядипломної освіти. Тож не випадково наші учні постійно перемагають на предметних олімпіадах, зокрема і всеукраїнського рівня з економіки та правознавства», — пишається Лариса Лесун.
А ще школу № 33 можна назвати доброзичливою до учнів.
«Я вважаю нетактовним, коли директор закладу говорить батькам, що їхня дитина не зможе вчитися тут. Я завжди говорила й буду говорити, що наша школа — для всіх дітей. Вони різні: хтось вчиться на 12 балів, а дехто на 4—5. Але це не означає, що ми повинні відмовляти «середнячкам» в освіті. Ми беремо в 10-й клас усіх дітей, головне, аби було бажання вчитися. На мою думку, краще, якщо дитина отримує середню освіту. Вона більш глибока й різнобічна, ніж отримана в ПТУ. Звичайно, буває, що ще до закінчення 9-го класу учень визначився з професією й вирішив продовжити навчання в училищі. Це його вибір, який ми повинні поважати. Але коли учень ще не знає, ким він хоче стати, йому треба підрости, щоб свідомо прийняти таке серйозне рішення, тож найкращий вибір — закінчувати середню школу», — переконана директор закладу.
А ще у школі вже протягом п’яти років працюють із дітьми з особливими потребами. У кожній паралелі початкової школи є клас корекції, де навчаються діти з порушенням апарату мовлення і ДЦП. З ними працюють логопед, психолог, педагог. І треба зазначити, що спільними зусиллями вони творять дива. Іноді до першого класу приходять діти, яким навіть важко вимовляти звуки, а вже в четвертому вони вільно розмовляють і продовжують навчання у звичайному п’ятому класі. «Якщо ще 4—5 років тому батьки з сумнівом ставилися до ідеї класів корекції, то минулого року два таких класи були сформовані вже у травні», — каже Лариса Лесун.
Олена Березкіна, тижневик «Чернігівські відомості» №39 (1175)
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.