Середа, 30 жовтня 2024 19:33 | Переглядів: 463
Однією з легенд паперової промисловості української економіки є Київський картонно-паперовий комбінат (ККПК), історія якого почалася понад 42 роки тому. Протягом цього періоду до підприємства залучалися інвестиції, передові технології та кращий світовий досвід. Сьогодні ККПК – один із могутніх бізнесів целюлозно-паперової галузі Європи.
«Київський КПК» має статус приватного акціонерного товариства. Його основним акціонером є австрійська компанія Pulp Mill Holding GmbH. Генеральним директором «Палп Мілл Холдинг ГмбХ», бенефіціаром і власником ККПК є громадянин Австрії, доктор-економіст Хайнц Ціннер (Heinz Zinner).
ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» має широку географію в межах усієї України: від Києва й Обухова до Одеси та Херсону, від Ужгорода та Львова до Харкова та Дніпра. До його структури входить ряд великих заготівельних і виробничих підприємств, стрижнем яких є Обухівський завод, який мешканці міста, де народився Андрій Малишко, з гордістю називають «картонажка».
Компанія має власні потужності для:
Загальні потужності Київського картонно-паперового комбінату становлять у середньому 240 000 тонн на рік. Серед його продукції:
Як зазначив власник Київського КПК доктор Хайнц Ціннер, безвідходні й екологічно чисті технології – принципове кредо ККПК.
Попри важкі часи для України, пов’язані з повномасштабним вторгненням росії, протягом трьох років поспіль (2022-2024 рр) власник Київського картонно-паперового комбінату Хайнц Ціннер поступово впроваджує програми модернізації підприємств. Це оновлення через придбання найсучасніших:
Власник Heinz Zinner вважає, що інвестиції у бізнес призведуть до його загального зростання та поширення на міжнародному ринку.
Станом на початок 2022 року ККПК, відомий з-поміж місцевих як «картонажка», постачав свою продукцію до понад 35 країн світу, включно з такими далекими, як Мексика, Танзанія та Монголія. Однак війна внесла свої корективи: через обмеження на доставлення залізничним і морським транспортом експортні продажі зазнали труднощів. Сьогодні підприємство зосередилося на українському ринку та найближчих країнах, водночас не припиняючи модернізацію, щоб бути готовим до повернення на світовий ринок у майбутньому.
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.