Дорожню галузь області лихоманить. Після чисельних скандалів, пов’язаних зі зміною наприкінці минулого року керівництва Служби автомобільних доріг у Чернігівській області, пікетування два тижні тому працівниками Шляхово-будівельного управління №14 обласної ради та Служби автомобільних доріг, в цій організації знову скандал.
12 червня пройшли збори колективу працівників Служби автомобільних доріг, на яких було розглянуто роботи Служби під керівництвом т.в.о. начальника Служби Є. В. Кулькіна. За результатами зборів працівниками Служби автодоріг було прийнято рішення направити Колективне звернення на Голову Укравтодору В. М. Гуржоса, Голову Чернігівської обласної ради Н. А. Романову, Голову Чернігівської обласної державної адміністрації В. М. Хоменка. Звернення підписав 21 працівник Служби автодоріг. Текст Колективного звернення наступний:
Колективне звернення працівників Служби автомобільних доріг у Чернігівській області
Під час роботи Служби автомобільних доріг у Чернігівській області під керівництвом т.в.о. начальника Служби Є. В. Кулькіна склалася нестабільна ситуація роботи колективу, пов'язана з некомпетентними та непрофесійними вказівками та вимогами, неправомірними звільненнями працівників, тиском на працівників. Але після засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернігівській області ситуація переросла в іншу площину.
Засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернігівській області 09.06.2009 відбулося під керівництвом т.в.о. начальника Служби, який не є членом тендерного комітету і згідно законодавства не має права втручатися у його роботу. На засіданні тендерного комітету т.в.о. начальника Служби наполягав на прийнятті комітетом рішення про використання процедури закупівлі у одного виконавця всього обсягу робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту на 2009 рік. Членами тендерного комітету було висловлено рішення не підтримати пропозицію т.в.о. начальника (7 членів проти, 2 утрималися).
Затвердження плану нового будівництва та капітального ремонту здійснено Кабінетом Міністрів України 15.04.2009. З тих пір пройшло 2 місяці будівельного сезону. 22.05.2009 затверджено фінансовий план, наявність якого надає право на проведення процедури закупівлі робіт. Але досі тендерні процедури замовником не розпочато, дорожні організації простоюють без будь-яких причин. Наразі це подається т.в.о. начальника Служби як причина обґрунтування закупівлі у одного виконавця разом з економічною кризою у країні, хоча фактично ще є час і на проведення процедури відкритих торгів, і закупівлю на одного виконавця насправді пропонується здійснити на 3 організації, свідомо не врахувавши при цьому частину дорожніх організацій Чернігівської області, що наводить на думки про застосування корупційних схем. Посилання на кризу взагалі здаються притягнутими - відкриті торги за своєю сутністю спрямовані на економію бюджетних коштів.
Спеціалісти Служби автомобільних доріг у Чернігівській області є достатньо кваліфікованими спеціалістами у своїй галузі, що підтверджено відгуками інших установ та організацій, чисельними державними та галузевими нагородами та заохоченнями. У своїй діяльності спеціалісти Служби автодоріг завжди неухильно керувалися вимогами чинного законодавства, що підтверджено результатами чисельних перевірок контролюючих органів. Вказівка про застосування процедури закупівлі робіт у одного виконавця не видається їм правомірною, а тиск щодо її прийняття є перешкодою у законному виконанні службових обов'язків.
Після засідання тендерного комітету заступника начальника Служби В. І. Значка було госпіталізовано "швидкою допомогою" за станом здоров'я. Перебуваючи на лікуванні він дізнався, що т.в.о. начальника Служби видано наказ про його звільнення без отримання на це погодження Укравтодору, як передбачено законодавством.
Після цього, 10.06.2009 т.в.о. начальника Служби було представлено нового заступника начальника Служби М. А. Гоголя, призначеного наказом т.в.о. начальника Служби без погодження Укравтодору, як передбачено законодавством. Йому було надано право оперативного керівництва державною установою, службовим приміщенням та автотранспортом.
На зустрічі В. І. Значка з Головою Укравтодору В. М. Гуржосом 11.06.2009 з приводу ситуації, яка склалася в роботі Службі автомобільних доріг у Чернігівській області під керівництвом т.в.о. начальника Служби, Голова Укравтодору продемонстрував наданий т.в.о. начальника Служби новий склад тендерного комітету. Попередній склад тендерного комітету було затверджено Міністерством транспорту та зв'язку України і до нього було включено за їх згоди кращих спеціалістів Служби автомобільних доріг у Чернігівській області за різними напрямками дорожнього господарства (у т.ч. проектно-кошторисній, будівельній, ремонтно-експлуатаційній, тендерно-договірній, фінансовій справі, питаннях ціноутворення, технічного контролю тощо). До нового складу тендерного комітету запропоновано включити першого заступника начальника Служби автодоріг, начальника відділу з ремонту та утримання автодоріг (обох не попереджено про включення до комітету і не отримано згоди), начальника тендерно-договірного відділу, новопризначеного заступника начальника Служби М. А. Гоголя, провідного юрисконсульта та начальника адміністративно-господарського відділу.
Рішення тендерного комітету - комплексний процес, у якому кваліфікованими спеціалістами розглядаються різні аспекти діяльності дорожнього господарства і в результаті знаходиться рішення в межах неухильного дотримання чинного законодавства. Тиск на тендерний комітет є неприпустимим і є порушенням чинного законодавства. Виникають обґрунтовані сумніви взагалі в працездатності нового складу комітету через недостатню кваліфікацію та компетентність його членів. Але даний склад комітету може виявитися таким, через який більшістю під тиском можна затверджувати потрібні рішення.
В цілому за час своєї діяльності т.в.о. начальника Служби автомобільних доріг майже не займався представленням Служби автодоріг в Укравтодорі (на нарадах, серед керівництва та управлінь), в Чернігівській обласній раді та Чернігівській обласній державній адміністрації, визначився великою кількістю непрофесійних, некомпетентних дій, нав'язуванням корупційних схем при закупівлі робіт, незаконним звільненням працівників (що доведено судовими рішеннями), негласною заміною членів тендерного комітету з метою проведення непрозорих і нечесних процедур закупівлі, виданням незаконних наказів та вказівок, тиском на працівників, позбавленням їх заохочень та премій, перевищенням службових повноважень.
Крім того, за останній час в результаті управління Службою автодоріг склалася складна ситуація у бухгалтерському обліку. В результаті незаконних звільнень, судових рішень тощо в Службі автодоріг числяться начальник Служби та т.в.о. начальника Служби, судом відновлено на посаді незаконно звільненого юрисконсульта, звільнено заступника начальника Служби без погодження Укравтодору, а іншого призначено з порушеннями чинного законодавства. Дана ситуація є наслідком некомпетентного керування Службою автодоріг, викликає плутанину у бухгалтерських справах, додаткові витрати бюджетних коштів на відшкодування судових рішень і може трактуватися контролюючими органами як порушення чинного законодавства.
У зв'язку з всім вищенаведеним просимо Вас уважно вивчити конфліктну ситуацію, яка склалася в роботі Служби автодоріг під керівництвом т.в.о. начальника Служби автодоріг Є. В. Кулькіна, і вжити заходів щодо стабілізації роботи керівництва та колективу Служби автодоріг, переглянути перебування на посаді т.в.о. начальника Служби автодоріг.
Працівники Служби автомобільних доріг
у Чернігівській області: (21 підпис)
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: дорожня галузьУкравтодор