Транспортні війни розпочинаються в Чернігові
П'ятниця, 8 липня 2011 10:48 | Переглядів: 4429
http://pik.cn.ua
Транспортні війни розпочинаються в Чернігові
Нещодавнє підвищення вартості проїзду в громадському транспорті привернуло увагу багатьох чернігівців до транспортної проблеми міста.
Вирівнювання ціни проїзду із київськими маршрутками не вдовольняє багатьох містян.
Довкола підвищення тарифів було створено багато штучних конфліктів. Спочатку міський голова виставив за двері журналістів, аби в закритому режимі підняти вартість проїзду. Згодом депутати створили тимчасову комісію для визначеності законності здорожчання проїзду, але й ця комісія вирішила проводити своє засідання в закритому режимі.
Дехто пов'язує створення тимчасової комісії із спробує перерозподілу транспортних маршрутів міста. Адже всім зрозуміло, що Чернігів має кілька над прибуткових маршрутів, які є ласим шматком для будь-якого перевізника.
Такі очікування викликають занепокоєння громадськості. Так
політтехнолог Тарас Вознюк зазначає, що існує змова перевізників з метою збільшення власних прибутків. Він наводить наступні приклади, маршрутні таксі до 22 пасажирів взагалі не підпадають під контроль, водії маршрутних таксі мають фіксовану плату, тобто вони щоденно сплачують певну суму за користування маршрутом. Все ж що заробив водій на маршруті є неоподаткованою заробітною платою водія. В таких умовах водії змушені порушувати час роботи маршруту, аби заробити якомога більше.
У вечері «Пази» раніше їдуть в парк, аби більше чернігівців користувалися дорожчими маломісткими маршрутками.
12 маршрут на обслуговування ЧТУ
Тролейбусне управління міста знаходиться в критичному стані. Через це влада була змушена піти на порушення законодавства і перерахувати на рахунки ЧТУ всі відшкодування за пільгові перевезення , що надійшли з державного бюджету. Але такий крок не вирішує проблем управління.
За результатами 2010 року ЧТУ отримало збитки на суму понад 5 мільйонів.
За такої збитковості дехто говорить про необхідність продати частину земель ЧТУ і необхідність надавати комерційні послуги нехарактерні для транспортного управління.
В той же час найприбутковіший 12 автобусний маршрут знаходиться у приватного перевізника. І якби передати деякі найприбутковіші автобусні маршрути на обслуговування ЧТУ воно могло б значно покращити фінансовий стан. Крім 12 маршруту є виникає дискусія довкола тролейбусного маршруту № 6, який восени минулого року було продовжено мікрорайону Масани. Але очікуваних прибутків це не принесло. Платні перевезення здійснюють маршрутні таксі, а пільговики користуються тролейбусом.
Для того аби можна було апелювати реальними цифрами громадськість збирається провести моніторинг роботи маршруту № 12, який здійснюватиметься протягом місяця. Маючи на руках реальні дані про кількість автобусів на маршруті, кількість перевезених пасажирів можна буде апелювати до влади аби передати маршрут на обслуговування ЧТУ. Крім вже зазначених автобусних маршрутів
12 та 20 багато нарікань з боку чернігівців на маршрут 25 та 14, що привертає увагу активістів для моніторингу діяльності перевізників на цих маршрутах.
Володимир Андрейченко
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.