Місто легенд має всі шанси закріпити за собою статус туристичної столиці Північного регіону та бути включеним до національного турпродукту. У Чернігові розпочали роботу над розробкою маркетингової стратегії розвитку туристичної галузі.
Серед експертів та фахівців, які долучилися до цієї роботи, львів’янка Галина Малець. Жінка має досвід у сфері маркетингових стратегій, займалася покращенням турсфери у Львові та Вінниці. На сьогодні, каже вона, першочерговим завданням для Чернігова є проведення детального аналізу, складання покрокового плану дій.
Чернігів має ресурс та можливості для розвитку туризму. З року в рік місто змінюється на краще і стає привабливішим. Завдання – сформувати вірну політику підтримки туристичної сфери.
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Теги: туризм