GOROD.cn.ua

У Чернігові розробляють стратегію розвитку туризму на 2020-2030 роки

У Чернігові розробляють стратегію розвитку туризму на 2020-2030 роки.



Катерина Литвин, заступниця начальника управління культури та туризму ЧМР: «Галузь туризму включена, але очевидно не так, як нам би хотілося в діючу стратегію нашого міста, а в майбутньому році вона завершується. Прекрасно розуміємо, що стратегія не може написатися за півроку, вона не може бути підготовлена за декілька днів. Відтак, ми собі свідомо відтягуємо і робимо такі робочі зустрічі задля того, щоб написати певні напрацювання».

Напрацювання робочої групи далі можуть включити не лише у міську, а й в обласну стратегію розвитку, яку потім розглядатимуть у столиці.

Катерина Литвин, заступниця начальника управління культури та туризму ЧМР: «Загальноукраїнську стратегію в Києві планують приймати в листопаді. І власне це тоді, коли виділяється вже певне фінансування. Якщо сьогодні і до кінця, наприклад, цього місяця вересня ми розробимо і для себе зрозуміємо чіткі пункти, які можна вирішувати на рівні України і фінансування може бути з ними, тому будемо їх подавати».

Долучитися до вироблення стратегії запрошували людей з різних галузей. Так, на першу зустріч у Туристично-інформаційний центр міста прийшли представники та представниці громадських організацій молоді та бізнесу.

Віктор Коновал, керівник тревел агенції: «Ми працює у сфері водного туризму. У нас є куди рухатись. В цьому році є така тенденція, що багато різноманітних людей приходять і займаються активним відпочинком. Коли ми думаємо про програму стратегічного розвитку галузі, то це якась творчість, і в якому напрямку піде дискусія ніхто ще не знає, тому це дуже цікаво».

Катерина Литвин, заступниця начальника управління культури та туризму ЧМР: «Туризм в Чернігові, в принципі як і в Україні, не йде як окрема індустрія, на жаль. Немає свідомого розуміння, що на туризмі можна заробляти кошти, що туризм теж може сплачувати податки. Але тут виникають зрозумілі питання: скільки туристів до нас приїздить, як їх порахувати».

Організатори підготували декілька питань для обговорення. Наприклад, спершу визначали сильні та слабкі сторони туристичної галузі сьогодні, та на що можна зробити ставку в майбутньому.

Катерина Литвин, заступниця начальника управління культури та туризму ЧМР: «Зараз багато міст йдуть на те, щоб перетворювати свої міста на бізнес-центри. У нас в Чернігові немає коворкінг центру. Вже немає. У нас в Чернігові немає френдлі зони, у нас в Чернігові немає креативного простору, у нас немає жодного контраст центру. Тобто фактично це теж ті напрямки, про які ми маємо говорити, які ми маємо включати».

Попереду робочої групи ще дві зустрічі. Усіх, хто має цікаві проекти або ідеї, також запрошують приєднатися. Для цього необхідно заповнити спеціальну форму на сторінці Туристичного-центру у Фейсбуці.

Сюжет телеканалу «Дитинець»

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

Теги: туризм, стратегія розвитку, Катерина Литвин, «Дитинець»