Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » Переносні світлофори: в автоматичному режимі, а все одно людина стоїть, зупиняє неслухняних



Переносні світлофори: в автоматичному режимі, а все одно людина стоїть, зупиняє неслухняних

Біля села Вербичі Ріпкинського району лагодять дорогу. Кладуть новий асфальт. Дорога вузька. По краях ділянки, яку ремонтують, — два мобільні дорожні світлофори. Поклали асфальт — техніка рухається далі, світлофори переносять.


Ігор Костенко: «Там зелений горить, тут — червоний»

Один світлофор — головний, другий — залежний. На металевих стійках на хрестоподібних основах. На одному й іншому зверху антени. Головний передає радіосигнал залежному. Дальність зв’язку — від 600 метрів до двох кілометрів. Скільки горіти червоному світлу, скільки зеленому, який інтервал між ними, закладено у програмі блока керування. Зовні це маленька, величиною приблизно з пачку сірників, коробочка біля головного світлофора. Весь комплекс працює від акумулятора. На вигляд теж як коробка, більша, продовгувата.

Мобільний світлофорний комплекс «Комкон СДМ» зроблений харківським підприємством «Комкон трафік». Призначений для використання при ремонтних роботах на проїжджій частині.

Відстань між світлофорами зранку 24 серпня була близько кілометра. До кінця дня збільшилася до кілометра 200 метрів..

— Регулюємо рух, — говорить 30-річний Євген Логвиненко, працівник підприємства «САТ Україна», що в Броварах Київської області. Стоїть біля залежного світлофора. — Перекриваємо смугу, щоб машини їхали почергово.

Біля головного світлофора — 29-річний Ігор Костенко.

— У Жені там зелений горить, тут червоний загорається, — пояснює, як працює комплекс. — Якщо у мене зелений, у нього червоний. Але не завжди. Розриви спеціальні. 60 секунд. Тут починає червоний горіти, і там червоний. Там, на залежному світлофорі, на табло світиться 200, чи 250, чи 300 (секунд). Поки шеренга машин повністю не виїде. Щоб не було аварій, щоб траса була порожня, щоб новий ряд поїхав. Саме для цього «червоних» секунд дається багато.

— Якщо відстань зони проходження робіт близько півкілометра, 60 секунд по двох напрямках горить червоний, — додає начальник ділянки 34-річний Максим Тимошенко. — Якщо кілометр і більше, секунд 100-120 треба, щоб машини, які в’їхали в інтервал між світлофорами в зону ремонту могли вільно завершити рух.

Кількість секунд, інтервал руху, — все це виставляється програмою, — продовжує. — Зеленого кольору, для проїзду, 60 секунд. Але буває й більше, залежно від відстані.

Кожен світлофор ставиться за 150 метрів до початку зони робіт. Потрібен він не всюди, лише там, де вузько.


Олексій Косоня: «Мобільні світлофори — для безпеки руху і зручності роботи»

— Далі, якщо будемо працювати, світлофора не треба, бо дорога ширша, — говорить керівник ТОВ «САТ Україна» 35-річний Олексій Косоня.

Дорожники нарікають, що водії реагують не завжди.

— Відсотків 20 не звертають на світлофори увагу, заїздять на закриту для руху смугу, — зауважує Олексій Косоня. — Саме тому біля кожного півкомплекса (тобто біля головного і залежного світлофорів) стоїть людина, яка зупиняє машини. Світлофори в автоматичному режимі, а людина зі спеціальним знаком в руках зупиняє неслухняних.

Регулювальники-дорожники Євген Логвиненко та Ігор Костенко — зі смугастими пластмасовими «льодяниками». Це те ж саме, що колись смугасті жезли. «Льодяники» світяться, на червоному боці написано «STOP», на зеленому «GO» («Рушай»).

— Зупиняються не всі, а їдуть усі, — говорить Ігор Костенко. — Водії, особливо ті, хто дуже часто на цьому маршруті, знають, що тут нема світлофора, просто можуть його не помітити. Або ігнорують, об’їжджають і — на свіжий асфальт, а це не дуже добре. Асфальт, якщо закатаний повністю, має охолонути.

Тамара Кравченко, тижневик «Вісник Ч» №36 (1687), 6 вересня 2018 року

Теги: світлофор, ремонт дороги, Ріпкинський район, «Вісник Ч», Тамара Кравченко

Добавить в:
Армения

Стомат Гарант

ЦентрКомплект