moregoods
Пародонтакс
Шампунь
Доместос
Рекс
Шампунь
Крем дневной
Мицелярная вода
Тушь
Ленор
Кондиционер
moregoods
Зубная нитка
Пятновыводитель
Сейфгарт
Тайд
Рексона
Сиф
краска
крем для рук
Даф
Шампунь Даф
Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » Зима 2017 року була складною для чернігівських доріг



Зима 2017 року була складною для чернігівських доріг

«Ремонт автомобільних доріг області у 2017 році» - тема сьогоднішньої доповіді Володимира Гуземи, начальника Служби автомобільних доріг у Чернігівській області.



Всі ми знаємо, що стан доріг по всій нашій державі залишає бажати кращого. В Україні приблизно 50 000 км доріг, які потребують ремонту і за даними Мінінфраструктури для цього потрібна космічна сума (від 500 млрд. до 1 трлн. гривень) і щонайменше 10 років.

Все ж, починати з чогось треба і чернігівські автомобілісти зрадіють, дізнавшись, що ремонт доріг області цього року буде.

Що нас очікує у 2017 році із настанням тепла і початком сезону «великих ремонтів»?

На зустрічі з журналістами Володимир Гузема повідомив: «Наша обласна сімка доріг, це приблизно 7 700 км., з них: близько 3 000 – це дороги державного значення і більше 4 000 – дороги місцевого значення. Не буду лукавити, на даний момент нам виділено з державного бюджету – 145 млн. гривень (на експлуатаційне утримання), 43 млн. на поточний ремонт, а також 78 млн. – кредитні кошти (також на поточний ремонт). Багато це чи мало? У нас є цифри, які розрахував наш профільний інститут, згідно яких мінімальна вартість експлуатаційного утримання доріг (ямковий ремонт, зимове утримання, освітлення, безпека руху) по нашій області становить від 1 млрд. до 2 млрд. 800 млн. гривень на рік.
Є у дорожників такий термін «міжремонтні строки», тобто кожна дорога повинна пройти оновлення покриття кожні 5 років і кожні 10 років – капітальний ремонт.



За останній час дуже змінились вагові показники транспорту, який користується нашими дорогами (якщо раніше був розрахунок не більше 5 т. на вісь, то зараз ви і самі прекрасно бачите, які автопотяги ми бачимо на наших дорогах). Якщо не робити капітальний ремонт, то ми будемо бачити ту ситуацію, яку ми (на жаль) бачим по дорогам Кривий Ріг-Миколаїв, Кривий Ріг-Кіровоград. Не будемо скривати, у нас теж є такі приклади. За розрахунками нашого інституту, на поточний капітальний ремонт наша область потребує біля 12 млрд. грн. (в цю суму також входить будівництво під’їздів до насалених пунктів, у нас ще 35 населених пунктів, на жаль, ще не мають під’їздів до них). Але навіть якщо уявити, що цю суму нам дали, то, звісно, ми не зможемо її освоїти: є певний ринок будівельних підприємств в області, які фізично не змогли б освоїти ці кошти.

Дякуючи нашому Кабінету Міністрів, який зачепив цю тему і в минулому році (вперше за 5 років) Чернігівська область і вся Україна побачила такий вид ремонту як поточний ремонт, ця традиція перейшла і на 2017 рік.
Зараз ремонтуються дороги М01 (під’їзд до м. Чернігів), у цьому році планується виділення коштів на дорогу Р67 (дорога від Количівки на Пирятин).

На даний момент у нас є кошти (поки що) тільки на 1 об’єкт: 37 млн. – на під’їзд до Чернігова. Чекаємо ми на постанову Кабінету Міністрів про виділення кредитних коштів. Ця постанова передбачає співфінансування з обласного бюджету 10%. Чекаємо постанову Кабінету Міністрів і запускаємо також ці роботи. Виділено коштів 500 тисяч, для повного закінчення комплексу робіт необхідно ще 550 млн. гривень. Можу вас завірити, дорожники зможуть ці гроші освоїти при одній умові: якщо ці гроші надійдуть у червні (максимум в липні). Будівництво має сезонний характер, ви знаєте моє ставлення до цього: краще не виконати, ніж виконати неякісно. Дуже сподіваємося, що ці гроші зможуть надійти вчасно і ми зможемо освоїть їх.
Близько 3 900 км. наших доріг вражено ямковістю. Ми б із великим задоволенням відмовились би від ямкового ремонту, але на даний момент ми можемо провести на 3 900 км. доріг ямкового ремонту або 25 км. поточного. Якщо ми маємо старий кафтан, а грошей на новий немає, то ми вимушені його латати».

Статистика говорить:
Станом на 13. 04. 2017 рік в області ліквідовано 1,1 тис. км/60,8 тис. м2 ямковості. Залишок ямковості – 2, 78 тис. км/270,3 тис. м2. Плани з ліквідації ямковості на 11 автодорогах державного значення до 01. 06. 2017 року.
«Зима в цьому році була дуже тяжка для дорожників. До великих руйнацій доріг також призводить їх перевантаження. Було проведено так зване «закриття доріг» – введено обмеження по вазі (не більше 12 т. транспортний засіб і не більше 8 т. на вісь).

Щодо наших розрахунків, то ми б хотіли ще додатково бачити біля 240 млн. гривень на експлуатаційне утримання, це дасть можливість і зробити в повній мірі ямковий ремонт і мати можливість зробити певні заходи по безпеці руху. Але на даний час цих грошей немає, Кабмін говорить про те, що буде виділятись ще певна сума на експлуатаційне утримання», - повідомив Володимир Гузема.

В рамках спілкування з громадськістю, пан Володимир розповів про «Митний експеримент» і про те, що й Чернігівська область долучиться до нього.
«Митний експеримент», запроваджений Урядом країни у вересні 2015 року, дозволив протягом 2015-2016 років, отримати місцевим бюджетам додаткових 2,8 млрд гривень для ремонту дорожньої інфраструктури. З них, майже 1,5 млрд. гривень вже було спрямовано на ремонтно-будівельні роботи. Експеримент спершу було запроваджено у 4 областях країни – Волинській, Одеській, Львівській, Чернівецькій, а в 2016 році – ще й у місті Києві.
Щодо загального стану чернігівських доріг, то на тлі всієї країни вони, мабуть, виглядають не так вже й плачевно, хоча б у топ 10 найгірших доріг України вони не потрапили: https://ukr.media/ukrain/241338/.

Gorod.cn.ua

Теги: Гузема, дороги

Добавить в:
Армения

Стомат Гарант

ЦентрКомплект