moregoods
Пародонтакс
Шампунь
Доместос
Рекс
Шампунь
Крем дневной
Мицелярная вода
Тушь
Ленор
Кондиционер
moregoods
Зубная нитка
Пятновыводитель
Сейфгарт
Тайд
Рексона
Сиф
краска
крем для рук
Даф
Шампунь Даф
Мобильная версия сайта Главная страница » Новости » Город и регион » Експерти обговорили перспективи туристичного сезону-2017



Експерти обговорили перспективи туристичного сезону-2017

Скоро весна, а з нею до Чернігова повертається туристичний сезон. Зима, незважаючи на новорічні свята, це все таки не той час, коли люди їздять на екскурсії і розважатися навіть у сусідні, розташовані всього за кілька десятків кілометрів, міста. Про очікування від туристичної галузі в 2017 році сьогодні говорили на круглому столі в пресс-центрі “Чиста політика”.


 
Що ж ми маємо на сьогоднішній день? Розвиток туристичної галузі у нас планується на основі дослідження, проведеного восени минулого року Технологічним інститутом. Тоді студенти за півтора місяці провели анкетування близько 800 гостей Чернігова, щоб дізнатись звідки вони, заради чого приїхали, скільки грошей витратили тощо. Згідно цього дослідження більшість гостей міста — це молодь 18-35 років. Середній термін перебування — 2 дні. А от найбільше грошей витрачають у Чернігові наші сусіди з Білорусії, які їдуть до нас на “шопінг” - близько 15 тисяч гривень на день. На другому місці кияни, які тратять близько 2 тисяч гривень, а далі йдуть жителі області і інших міст України.
 
Відтак серед головних завдань, які стоять перед працівниками туристичної сфери — залишити гостей міста ще на день, а сусідів з Білорусі, крім ринків, провести і до пам'яток міста. Для цього і обласна адміністрація, і місто, розробили програми розвитку туризму, будуть відкривати власні туристично-інформаційні центри — ОДА — в колишньому кінотеатрі імені Щорса, місто — на Шевченка, 9. Крім того, до квітня має запуститися міський туристичний портал.
 
Туристичний сезон у Чернігові розпочнеться с останнього вік-енду квітня. Планується проведення  фестивалю - якого ще не визначили, - розповідає Ольга Хоніч. Далі весь травень і початок червня планується повністю заповнити різноманітними заходами. Що і коли буде проводитися — це буде зрозуміло до кінця березня — в Києві планується проведення туристичної виставки і до того часу треба скласти і календар подій у місті і вже чітко розуміти що і як.

 
Обговорюючи перспективи розвитку туризму Ольга Хоніч, заступник міського голови Чернігова, яка займається саме цим напрямком, вказала, що сьогодні в Чернігові, як і в Україні вцілому, саме влада виступає ініціатором проведення різноманітних фестивалів та святкувань. В той же час в Європі та Америці цим займається громадськість, а влада лише сприяє — допомагає з часом, місцем  проведення, забезпечує безпеку. Ці процеси поступово починають працювати і у нас. Адже за словами заступника директора туризму Чернігівської ОДА Павла Веселова, із 110 проведених минулого року святкувань, 40 були ініційовані саме громадськістю.
 
Сергій Черняков, який представляв Національний архітектурний заповідний “Чернігів Стародавній”, зазначаив, що туристи стали більш патріотичними, більше цікавляться Україною, сусідніми містами і регіонами. Як доказ цього він навів цифри — за минулий 2016-й рік у заповіднику побували 290 тисяч відвідувачів, що на 106 відсотків більше ніж у 2015 році. Змінився і склад туристів. Якщо раніше це були переважну більшість іноземних гостей складали росіяни та білоруси, то зараз їх одиниці. Крім того є багато планів розвитку заповідника, але про більшість з них він пообіцяв розповісти наступного тижня, на заходах присвячених 50-літтю заповідника. Хоча при цьому і згадав про плани відновлення Новоантонієвих печер. 

 
Олександр Соломаха пройшовся більш конкретно по всій туристичній галузі міста. Так, серед плюсів він зазначив рконструкцію центральної частини міста, пішохідних доріжок, фонтанів. Згадав про пішохідний перехід. Ольга Хоніч відразу додала, що виконком погодив виділення коштів на його реконструкцію, залишилося лише проголосувати за це на сесії. Тож цього року він має бути відреставрований. Транспортну реформу не критикує в Чернігові лише лінивий, особливо за відсутність зрозумілого графіку та нічних маршрутів. Все решта у нас на більш-менш пристойному рівні.
 
“Туриста в останню чергу цікавлять пам'ятки. - вказав Олександр. - Коли люди кудись їдуть — хочуть відчути перш за все атмосферу цього місця. Ви ж, наприклад у військовий музей сходите раз чи двічі за все життя, а на гарний фестиваль намагатиметеся потрапити кожного року”.



Медіавласник та один з організаторів проектів "Зелена сцена" та "Джаз-Оупен" Ярослав Сухомлин розкритикуав принцип організації міських святкувань. На його думку, святкування відкриття туристичного сезону не потрібно взагалі. “Ми створюємо якусь движуху в центрі, збираємо туди всіх, включаючи шкільні гуртки і т.д. Для нас це може й цікаво, але не для туриста. Відкриття туристичного сезону має співпадати з якимось гарним фестивалем. У нього й потрібно вкладати кошти, розкручувати його як стартовий, як початок. Така ж сама ситуація і в жовтні, коли туристичний сезон закінчується”. 
 
Крім того, Ярослав вказав, що влада має відмовитися від організації концертів приурочених до дат і масовок, таких, які організовуються до Дня міста. Потрібно змінити і підхід і організовувати фестивалі для туристів, а не для звітів. 
 
Якщо оцінювати слова, сказані на обговоренні і ті дії, які робляться міською владою — поки що, здається, ми рухаємося вперед. Принаймні в Чернігові сьогодні цікавіше ніж було кілька років тому. Як це буде надалі, поки що загадувати важко. Тим не менше минулорічний фестиваль “Кіно.Док”, зимова “Коза”, джазовий фестиваль “Chernihiv Jazz Open”, та ж “Зелена сцена”, якщо не втратять своєї привабливості, мають тримати Чернігів на пристойному рівні.









Gorod.cn.ua


 

Теги: Хоніч, Веселов, Соломаха, Сухомлин, Черняков, туризм, Зелена сцена

Добавить в:
Армения

Стомат Гарант

ЦентрКомплект